• Anonym

    6-åring tittat på porr! :(

    Oj vad du överdriver, vad tror du egentligen ska hända med ditt barn? Att han ska dö va chock? Han kommer inte ta skada av det, sen så har han glömt det på några dar!

  • Anonym

    Det finns ju spärrar man kan sätta in så han inte kan söka på sex tex och att popuper inte kan öpnas kan ju vara en ide.

    Sen tycker jag oxå ni ska prata om det med honom om han vill men det är ju jätte svårt att veta vad man kan säga kanske kan få några bättre tipps här sen.

  • Anonym
    Anonym (ledsen) skrev 2010-10-27 13:35:27 följande:
    Det är nog mest jag som är i chock Jag vill bara skydda han så gott det går från allt detta. Jag är själv känslig för porr och tycker sånt är lite off det kanske är därför som jag reagerar så som jag gör.

    Vet inte om jag ska ta upp det med fröknarna så dom vet ifall han börjar prata om det?
    Jag hittade en porrtidning med en kompis i diket på väg hem från skolan, var runt 8. Vi gömde den i skogen och skrattade mycket åt den. Jag blev inte skadad och det kommer inte heller din pojke att bli. Köp en rolig leksak åt han har han glömt det på 2 röda! Om du vill att han ska tänka på annat.

    Sen kan du väl säga om han tar upp det att det är vuxengrejer, du kan ju även säga till fröknarna att han råkade få upp ett sånt fönster så dom vet om han skulle nämna det. men lägg ingen stor vikt i det hela!
  • Anonym

    Skaffa ett chattskydd på ica maxi och prata med sonen själv!! Blanda inte in förskolan, det här får NI själva fixa!!

  • Anonym

    Det är väl inte hela världen ts! Se bara till att det inte händer igen. Och tala med honom att sådant där får man hålla på med när man  är vuxen.

    Jag läste ofta porrtidningar som 6 åring. Pappa hade hela garderoben full, exprimenterade lite också med kompisar. Fast inte fullt ut så klart.

Svar på tråden 6-åring tittat på porr! :(