• Äldre 7 Nov 08:09
    10877 visningar
    21 svar
    21
    10877

    Dryck på ingefära, erfarenheter??

    Åå,hur gör man det teet? Skulle gärna vilja göra en sån :) 

  • Äldre 8 Nov 07:41
    #4

    Åå då måste jag prova,kanske inte riktigt än men snart :) vilken vecka är du i ? Och har det hänt något nytt ?=)

  • Äldre 8 Nov 17:15
    #6

    Åå då är det ju bara att du dricker allt som går då :) Tror du inte att alla värkar berodde på drycken ?Jag är i v 37 och längtar som bara den till jag också ska dricka det ;) Hoppas hoppas hoppas att nått händer för dig :D Jag håller tummarna !!! Jag dricker också hallonbladste :) Skål

  • Äldre 9 Nov 15:49
    #8

    Okej jamen det lät ju inge vidare,hoppas att det kommer igång imorgon istället då ;) basilikate ska också kunna sätta igång förlossning ;) För mig är det lite tidigt med sånt,men självklart ska jag testa,kan ju inte skada ellehur ?=)

  • Äldre 13 Nov 07:41
    #11

    Har det inte kommit någon bebis:( Tycker synd om dig,hur länge har du gått över nu ? För mig börjar huskurerna snart :) Ricinolja kommer inte på frågan,har läst att det kan vara farligt för både bebis och mig,så det skippar jag :) Här har jag ganska onda sammandragningar 7 gånger per dag kanske. inget på natten,skulle helst vilja att bebis komme nu :D Jag hoppas det drar igång för dig snart,dricker du fortfarande ingefärste?=)

  • Äldre 16 Nov 12:21
    #13

    Hur går det för dig ?=) Var längesen nu.. Färdknäppen funkar inte för oss heller.. promenader gör så att jag känner ett tryck nertill,men inget mer.. inngenting funkar ju:P Ska nog testa basilikate :) har du testat det någon gång ? Nej vi vet inte vad det blir,men jag tror starkt på att det är en pojke till :) Vet du ? ingen bebis ännu ?:D

  • Äldre 23 Nov 15:01
    #19

    Nu hoppas jag innerligt att du fått din bebis :)

  • Äldre 24 Nov 07:36
    #21

    Åå såå härligt :) Hoppas allt går bra,hoppas du ligger och snusar bebis nu :) Inga tecken här inte,är 11 dagar kvar till BF så jag förväntar mig inte så mycket ännu:P

Svar på tråden Dryck på ingefära, erfarenheter??