• Vattnadal

    Snuskprat vid sex

    Min tjej har bett mig prata snusk när vi har sex. Har ingen anaing vad jag skall säga, så jag frågade vad hon vill höra. Men hon vägrar svara, vill inte ens ge ett exempel. För mig känns det meningslöst, vad skall jag säga? Att jag vill suga hennes bröstvårtor samtidigt som jag gör det? Tar två sekunder att säga, men längre tid att göra. Konstiga tomheter mellan ställningarna. Eller skall jag säga att jag vill slicka hennes våta fitta samtidigt som jag gör något annat? Ja, som ni märker har jag ingen aning, och jag är tämligen tystlåten av mig, är mer van att göra saker än att beskriva vad jag gör (nu pumpar jag dig, in och ut, in och ut , in och ut). Ja, nu låter jag ju jättetråkig, men det är jag verkligen inte, jag kan tänka mig att prata om fantasier innan vi har sex, men då jag frågat henne såger hon att hon inte fantiserar. Dessutom ligger hon mest som en sill, men hon kysser tillbaka underbart. Svårt att få henne aktiverad, så jag tänkte kanske jag skall uppfylla hennes (enda?) fantasi om snuskprat? Men hur????

  • Svar på tråden Snuskprat vid sex
  • Anonym (chris rock)

    De flesta tjejer.... Är det inte bättre och tala för sig själv bara? Varför ska folk göra sig till talespersoner för andra?

    Ingen kallar någon något eller säger något utan att först ha känt av läget liksom. Det hoppas jag i allafall.

  • Anonym (hihi)
    Anonym (Mysigt prat) skrev 2010-11-09 14:55:43 följande:
    Precis!

    De flesta tjejer vill inte bli kallade "hora" eller "luder", de vill höra varför deras killar är kåta på dem, vad som är sexigt vad som är skönt.

    Älskar att min kille pratar med mig, och jag svarar såklart.

    :D

    Lycka till själv ;)
    Hehe tack :P
  • Anonym (Mysigt prat)
    Anonym (chris rock) skrev 2010-11-09 14:58:05 följande:
    De flesta tjejer.... Är det inte bättre och tala för sig själv bara? Varför ska folk göra sig till talespersoner för andra?

    Ingen kallar någon något eller säger något utan att först ha känt av läget liksom. Det hoppas jag i allafall.
    Jag sade som du märkte inte ALLA tjejer, utan de flesta, enligt min erfarenhet och efter alla samtal man haft, tjejer emellan. Tjejer och killar menar ofta lite olika saker med att snacka snusk.

    Är inte något fel alls med att vilja bli kallad hora eller luder, inte det jag menade, men just för ts kan det vara bra att utgå ifrån att hans tjej kanske inte är så hardcore, och sedan utveckla än att börja kalla henne luder eller hora och så blir hon jätteledsen. Då är det bättre att köra mer softcore, och sedan om hon uttrycker längtan efter att höra fler saker så kan han ta det vidare då.
  • Anonym (chris rock)

    Är jag så otydlig? Har jag skrivit någonstans vad han ska göra? Eller specifikt att han ska kalla henne NÅGOT över huvudtaget? Herregud. Hur läser folk egentligen??? Jag fattar inte....

    Jag frågade honom vad han tyckte om sådant som klassas som snusk. Han diggade inte alls. Som du kan se diggar han inte att snacka om det överhuvudtaget. Verkar som hon inte vill snacka om det heller utan mest bara att han typ "löser det hela" eftersom han är en man.

    Sedan det här med tjejer. Let me tell you something, "girlfriend". Tjejer avslöjar itne saker för varandra för ärligt talat ni är så jävla kattiga mot varandra att om någon säger något sådant så kommer det sprida sig. Vilket bara gör livet miserabelt. Ni är så censurerande mot varandra att under en viss gräns går extremt få tjejer med andra tjejer. Så, with all due respect, kanske kan det vara så att du bara fått höra vad dessa tjejer vill att du ska tro? Jag menar det kan ju lika gärna vara det. Min erfarenhet är att i rätt miljö och med rätt person så är fan vad som helst möjligt. Många som bär på saker djupt inom sig och aldrig får elelr kan leva ut det...

  • Anonym (Lillji)
    Anonym (chris rock) skrev 2010-11-09 15:07:35 följande:
    Är jag så otydlig? Har jag skrivit någonstans vad han ska göra? Eller specifikt att han ska kalla henne NÅGOT över huvudtaget? Herregud. Hur läser folk egentligen??? Jag fattar inte....

    Jag frågade honom vad han tyckte om sådant som klassas som snusk. Han diggade inte alls. Som du kan se diggar han inte att snacka om det överhuvudtaget. Verkar som hon inte vill snacka om det heller utan mest bara att han typ "löser det hela" eftersom han är en man.

    Sedan det här med tjejer. Let me tell you something, "girlfriend". Tjejer avslöjar itne saker för varandra för ärligt talat ni är så jävla kattiga mot varandra att om någon säger något sådant så kommer det sprida sig. Vilket bara gör livet miserabelt. Ni är så censurerande mot varandra att under en viss gräns går extremt få tjejer med andra tjejer. Så, with all due respect, kanske kan det vara så att du bara fått höra vad dessa tjejer vill att du ska tro? Jag menar det kan ju lika gärna vara det. Min erfarenhet är att i rätt miljö och med rätt person så är fan vad som helst möjligt. Många som bär på saker djupt inom sig och aldrig får elelr kan leva ut det...
    Det där håller jag med dig fullständigt om. Jag talar inte om för någon annan vad jag tänder på och vad jag och min man hittar på i sängen. Varför skulle jag??? Jag hade ett BDSM-förhållande för några år sen, inte ens min bästa väninna vet om det. Jag har den exklusiva rätten till mitt känsloliv och INGEN anna har med det att göra, men just därför ska vi nog akta oss för att tro att vi kan uttala oss om "alla andra"....eller ens om "de flesta".....
  • Anonym (Mysigt prat)
    Anonym (chris rock) skrev 2010-11-09 15:07:35 följande:
    Är jag så otydlig? Har jag skrivit någonstans vad han ska göra? Eller specifikt att han ska kalla henne NÅGOT över huvudtaget? Herregud. Hur läser folk egentligen??? Jag fattar inte....

    Jag frågade honom vad han tyckte om sådant som klassas som snusk. Han diggade inte alls. Som du kan se diggar han inte att snacka om det överhuvudtaget. Verkar som hon inte vill snacka om det heller utan mest bara att han typ "löser det hela" eftersom han är en man.

    Sedan det här med tjejer. Let me tell you something, "girlfriend". Tjejer avslöjar itne saker för varandra för ärligt talat ni är så jävla kattiga mot varandra att om någon säger något sådant så kommer det sprida sig. Vilket bara gör livet miserabelt. Ni är så censurerande mot varandra att under en viss gräns går extremt få tjejer med andra tjejer. Så, with all due respect, kanske kan det vara så att du bara fått höra vad dessa tjejer vill att du ska tro? Jag menar det kan ju lika gärna vara det. Min erfarenhet är att i rätt miljö och med rätt person så är fan vad som helst möjligt. Många som bär på saker djupt inom sig och aldrig får elelr kan leva ut det...
    OJ! Snacka om att jag råkade trampa på en öm tå eller något. Alla tjejer är "kattiga", vem är det nu som generaliserar?^^
    Och inte för att vara elak, men att med den snorkiga tonen kalla någon "girlfriend" som du nyss gjorde är nog det kattigaste jag hört någon gång XD så killar kan uppenbarligen också vara kattiga. Mjaaau!

    Jo, ts tjej verkar absolut ha problem med kommunikationen, och nej jag har aldrig sagt att du "sagt" åt honom vad han skall göra, men även ts frågade ju om tjejers erfarenheter och vad de gillar, och då försökte jag svara.

    Jo, tjejer anförtror sig väldigt mycket åt varandra om de är nära och bra vänner, i alla fall i min umgängeskrets, och inte behöver man vara orolig för att det förs vidare. Sedan har jag absolut stött på skvallerkärringar också, men de genomskådar man ganska snabbt och väljer att inte anförtro sig åt.
  • Anonym (Mysigt prat)
    Anonym (Lillji) skrev 2010-11-09 15:14:45 följande:
    Det där håller jag med dig fullständigt om. Jag talar inte om för någon annan vad jag tänder på och vad jag och min man hittar på i sängen. Varför skulle jag??? Jag hade ett BDSM-förhållande för några år sen, inte ens min bästa väninna vet om det. Jag har den exklusiva rätten till mitt känsloliv och INGEN anna har med det att göra, men just därför ska vi nog akta oss för att tro att vi kan uttala oss om "alla andra"....eller ens om "de flesta".....
    Jag uttalade mig som sagt inte om ALLA, utan bara vad de flesta enligt MIN erfarenhet föredrar. :) Det är en väldig skillnad, jag tog upp det för att jag tror att det kanske kan vara bättre att börja mjukt, särskilt eftersom ts tjej verkar ha problem med att kommunicera vad hon vill eller inte vill.

    Skall ts leka gissleken är det ju bättre att börja försiktigt.

    Själv är jag öppen mot mina nära vänner och har inga problem med det, alla är vi olika. De allra flesta tjejer jag känner är rätt öppna, har väninnor som håller på med rätt grova grejer, vilket är helt ok, alla gör vad som funkar för dem, andra är väldigt konservativa och vill bara ligga stilla medan killen fixar allt, de flesta är lite mitt emellan, enligt min erfarenhet.

    Diskuterar man utifrån sin egen erfarenhet är det ju just den man måste använda, eller hur?
  • Anonym (Lillji)
    Anonym (Mysigt prat) skrev 2010-11-09 15:14:55 följande:
    OJ! Snacka om att jag råkade trampa på en öm tå eller något. Alla tjejer är "kattiga", vem är det nu som generaliserar?^^
    Och inte för att vara elak, men att med den snorkiga tonen kalla någon "girlfriend" som du nyss gjorde är nog det kattigaste jag hört någon gång XD så killar kan uppenbarligen också vara kattiga. Mjaaau!

    Jo, ts tjej verkar absolut ha problem med kommunikationen, och nej jag har aldrig sagt att du "sagt" åt honom vad han skall göra, men även ts frågade ju om tjejers erfarenheter och vad de gillar, och då försökte jag svara.

    Jo, tjejer anförtror sig väldigt mycket åt varandra om de är nära och bra vänner, i alla fall i min umgängeskrets, och inte behöver man vara orolig för att det förs vidare. Sedan har jag absolut stött på skvallerkärringar också, men de genomskådar man ganska snabbt och väljer att inte anförtro sig åt.
    Jojo, men du inser väl ändå att du inte får tillträde till dina väninnors mest förbjudna känslor? Det skulle inte ens vara sunt!
  • Anonym (chris rock)
    Anonym (Mysigt prat) skrev 2010-11-09 15:14:55 följande:
    OJ! Snacka om att jag råkade trampa på en öm tå eller något. Alla tjejer är "kattiga", vem är det nu som generaliserar?^^
    Och inte för att vara elak, men att med den snorkiga tonen kalla någon "girlfriend" som du nyss gjorde är nog det kattigaste jag hört någon gång XD så killar kan uppenbarligen också vara kattiga. Mjaaau!

    Jo, ts tjej verkar absolut ha problem med kommunikationen, och nej jag har aldrig sagt att du "sagt" åt honom vad han skall göra, men även ts frågade ju om tjejers erfarenheter och vad de gillar, och då försökte jag svara.

    Jo, tjejer anförtror sig väldigt mycket åt varandra om de är nära och bra vänner, i alla fall i min umgängeskrets, och inte behöver man vara orolig för att det förs vidare. Sedan har jag absolut stött på skvallerkärringar också, men de genomskådar man ganska snabbt och väljer att inte anförtro sig åt.
    Du verkar ha fattat vad TS problem är. Bra. Däremot så är din umgängeskrets inte "de flesta tjejer". Det är inte ens "några tjejer". Det är din umgängeskrets. Och är du verkligen säker på att du ens kan tala för dem utan att göra fel?
  • Anonym (Mysigt prat)
    Anonym (Lillji) skrev 2010-11-09 15:19:04 följande:
    Jojo, men du inser väl ändå att du inte får tillträde till dina väninnors mest förbjudna känslor? Det skulle inte ens vara sunt!
     Nej, men för väldigt många är inte sexlivet något förbjudet över huvudtaget.

    Jag skulle aldrig ha problem med att uttala några av mina fantasier eller önskemål. Så att anta att alla tjejer anförtror sig är fel, men det är också fel att anta att de flesta tjejer är kattiga och att de därför inte delar intima hemligheter med varandra eller hur?
Svar på tråden Snuskprat vid sex