• Mad as snow
    Äldre 4 Feb 23:40
    52644 visningar
    88 svar
    88
    52644

    Svälja Sperma + Ålder = ?

    Jag är 73-75 år och sväljer satsen regelbundet.

  • Mad as snow
    Äldre 4 Feb 23:42
    #48
    honkie skrev 2011-02-04 23:41:46 följande:
    neee det är du inte! men självklart sväljer du!
    du är typ 19....... om jag inte minns fel
    När du blundar och lutar dig tillbaka är jag säkert 19.
  • Mad as snow
    Äldre 4 Feb 23:48
    #53
    Anonym (sväljer) skrev 2011-02-04 23:45:57 följande:
    jag är 30 förresten, har gjort samma hela mitt liv förutom några missar i tonåren, det var då jag kom på att det här är en bättre lösning
    Klart att det är en bättre lösning. Funkar på såväl hostmedicin som sperma.
  • Mad as snow
    Äldre 4 Feb 23:49
    #54
    honkie skrev 2011-02-04 23:47:28 följande:
    när jag blundar och lutar mig tillbaka så är du en zebra med stolt hållning som äter pasta bolognese med blygsam aptit (man vill ju inte vara deeen). din päls skiner i vårsolen, din man luktar fikon och dina höfter antyder att du kan ta emot en stöt eller två...
    oftast undviker jag att blunda
    Fy fan vad din hjärna är sexig.
  • Mad as snow
    Äldre 4 Feb 23:56
    #57
    honkie skrev 2011-02-04 23:52:15 följande:
    danke jööööön.
    jag funderar på att börja regissera porrfilm faktiskt. dessvärre har jag noll kunskap om hur man tar sig in i den businessen.
    Det ska nog gå vägen. Men vilken inriktning har du tänkt dig?
  • Mad as snow
    Äldre 4 Feb 23:59
    #58
    Anonym (sväljer) skrev 2011-02-04 23:53:47 följande:
    haha, exakt! Sonen brukar få en isglass eller en after eight när han tagit äcklig medicin för att snabbt ta bort smaken men det verkar så osmidigt att ha det liggande i sängen "ifall att"...
    Ja, att dra upp en låda after eight sådär efter munsprutet verkar lite... overkill.
  • Mad as snow
    Äldre 5 Feb 00:10
    #62
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-05 00:03:51 följande:
    Varför inte gurgla lite bärsmakande glidmedel mot eftersmaken för det har man väl ändå i nattduksbordet?
    Lite Juicy wild cherry med en märklig underton av klor och snorloska?
  • Mad as snow
    Äldre 5 Feb 00:11
    #63
    honkie skrev 2011-02-05 00:03:06 följande:
    inget gonzo-skit och liknande. hellre lite sexigare, mer påkostat. leka lite med fantasier... typ andrew blakes filmer. även om jag gillar att dunka på hårt iblad så finns det inget värre än att se en kokainiserad brud som inte vill något hellre än att sudda ut minnet av hela sin barndom/ungdom, bli påsatt hårt i röven av något äckelslibb med ful frilla. man ser ju att fittan inte ens är lite kåt, bara bedövad...
    Nä nu blev jag bara ledsen.
  • Mad as snow
    Äldre 5 Feb 00:16
    #67
    honkie skrev 2011-02-05 00:13:02 följande:
    du är allt lite twisted. nog därför du är så bra
    Jo. Milt uttryckt lite twisted (när det kommer till det här ämnet).

    Du blir en finfin porrfilmsregissör tror jag!
  • Mad as snow
    Äldre 5 Feb 00:17
    #68
    lennartsdotter skrev 2011-02-05 00:14:44 följande:
    När du är i sängen? Vart spottar du då?
    Tack! Detta vill jag också veta. Man irrar upp och runt till toaletten med munnen full med sperma? Spottar i en liten elegant näsduk som man har förberett intill sängen? Spottar i handen? I madrassen? Fattar inte.
  • Mad as snow
    Äldre 5 Feb 00:19
    #69
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-05 00:15:29 följande:
    Läste nån tråd på fb om en bedrövad kille vars tjej inte ville suga av honom trots god hygien och kondom smaksatt med jordgubb.Kräks

    Vem fan vill suga på en sån där vidrig smaksatt kondom?Prexis!  Tänk att man hittar dig i en sån här tråd Agda 74!
    Var det inte den gamla godingen Olle Waller som sade "kön ska smaka kön"? Jo det var det. Kön ska inte smaka sylt.

    Den här tråden är allt jag behöver.
  • Mad as snow
    Äldre 5 Feb 00:22
    #72
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-05 00:19:10 följande:
    Man ser till att det aldrig kommer i munnen siktar på karlns mage och gnuggar sedan in det i magbehårimgen.
    Och så lite after eight på det.
  • Mad as snow
    Äldre 5 Feb 00:23
    #73
    honkie skrev 2011-02-05 00:21:07 följande:
    shit-potatis-fritt!
    du får skriva ner dina twisted thougts och mejla över nån gång, typ som dina memoarer i miniformat.

    nu ska jag sova, för säkerhets skull stående med öppna ögon. kan bli svårt men jag älskar utmaningen.
    fast innan det ska jag lägga en sats munnen och gurgla med lite listerine (jo jävlar).
    sov gott kiddo.
    Ha ha ha... god natt.

    (ska skriva ner allt)
  • Mad as snow
    Äldre 27 Feb 11:01
    #83
    Anonym (blä) skrev 2011-02-27 10:57:29 följande:
    Är snart 21 (tjej), har svalt sambons sperma en gång, och säger ALDRIG MER!
    Så jävla vidrigt! Och kom inte och jämför med att det är som att slicka en tjej, för spermier är fan i princip levande yngel som SIMMAR, och det är inte kvinnornas fittslem! Känns lite fel att svälja något som kunde bli min sons syskon!
    Äcklig eftersmak som sitter kvar fast man borstat tänderna, plus att jag än idag, över ett halvår senare, kan få tillbaka den vidriga spermasmaken i munnen! :-S
    Skrattande
Svar på tråden Svälja Sperma + Ålder = ?