• Anonym (Myspys)

    Min man har börjat pilla mig i rumpan, så mysigt... Vill ha mer tips...

    Min man har börjat pilla mig i rumpan, så mysigt... Vill ha mer tips...

    Jag vill inte ha analsex och det vet han och accepterar men jag tycker ändå det är så skönt med ett finger i rumpan när vi myser eller vid oralsex.

    Vill ha lite tips på vad man mer kan göra? Vad kan man använda som "dildo"?

  • Svar på tråden Min man har börjat pilla mig i rumpan, så mysigt... Vill ha mer tips...
  • Anonym (Myspys)

    Ingen? Funderar på ett stearinljus kanske....

  • Anonym (:D)
    Anonym (Myspys) skrev 2010-11-14 21:41:33 följande:
    Ingen? Funderar på ett stearinljus kanske....
    Haha vad roligt det där lät :D

    Det finns ju analpluggar man kan köpa, är inte så hemma på det där men gå in på en sexsida och kika runt lite
  • dlk

    Finns ju massvis med leksaker att köpa. Några kronor kan ni ju offra på det. De är ju helt enkelt bättre utformade än t.ex. stearinljus. Men lek på ni :)

  • Anonym (Myspys)
    Anonym (:D) skrev 2010-11-14 21:42:30 följande:
    Haha vad roligt det där lät :D

    Det finns ju analpluggar man kan köpa, är inte så hemma på det där men gå in på en sexsida och kika runt lite
    Bättre att ta sånt man har hemma till att börja med
  • Anonym (gör själv)

    Tja, du  kan pilla honom i rumpan.   Min man ber mig ofta göra det.

  • Anonym (Myspys)
    Anonym (gör själv) skrev 2010-11-14 21:45:49 följande:
    Tja, du  kan pilla honom i rumpan.   Min man ber mig ofta göra det.
    Får nog erkänna att jag skulle tycka det är lite äckligt men brukar smeka utanför. Han njuter av att göra det på mig och då får han gärna hållas
  • Anonym (lisen)

    Å det där e så skönt me ett finger i rumpen

    Men ibland undar jag om killarna verkligen gillar att göra det...? Skäms ibland att be min kille göra det men det e såå skönt ...o han har ju inte sagt nej så det måste betyder att det e ok för han..

  • Anonym (me like)

    Både jag och min kille älskar analsex. Fick tre härliga orgasmer med honom i baken idag! Han tycker också mycket om när jag pillar honom där bak, och slickar... Nice!

  • Anonym (Myspys)

    Har en liten dildo som han inte vet om, tror jag ska testa med den ikväll på mig själv,,,

  • Anonym (me like)
    Anonym (Myspys) skrev 2010-11-14 21:52:35 följande:
    Har en liten dildo som han inte vet om, tror jag ska testa med den ikväll på mig själv,,,
    Dags att presentera den för honom tycker jag. Den kan ni ha mycket skönt med tillsammans ju.
Svar på tråden Min man har börjat pilla mig i rumpan, så mysigt... Vill ha mer tips...