• bumse2

    Var hittar jag Whiteboardtavla med magnet?

    Är det någon som vet var jag hittar en whiteboard med magnet som är vit?
    Har tittat på granit men det är felfärg och på Ikea så gick inte den vita att skriva med pennor och den i glas var inte med magnet.


    Emma 020123, Linus 080917
  • Svar på tråden Var hittar jag Whiteboardtavla med magnet?
  • Miss Lau

    Vi har från Ikea och den går utmärkt att skriva på.

  • bumse2
    Miss Lau skrev 2010-11-26 09:50:34 följande:
    Vi har från Ikea och den går utmärkt att skriva på.
    Vilken har ni då? Måste ha missat någon då jag inte hittat någon som både har magnet och whiteboard funktion
    där.
    Emma 020123, Linus 080917
  • Miss Lau
    bumse2 skrev 2010-11-26 09:56:54 följande:
    Vilken har ni då? Måste ha missat någon då jag inte hittat någon som både har magnet och whiteboard funktion
    där.
    Jag vet inte vad den heter men den är vit, magnetisk och passar perfekt att skriva på.  Kanske är det ingen riktig whiteboardtavla (om det nu finns "riktiga") helt enkelt? Tror att den kostade runt 100 kr om jag minns rätt.
  • bumse2
    Miss Lau skrev 2010-11-26 10:00:46 följande:
    Jag vet inte vad den heter men den är vit, magnetisk och passar perfekt att skriva på.  Kanske är det ingen riktig whiteboardtavla (om det nu finns "riktiga") helt enkelt? Tror att den kostade runt 100 kr om jag minns rätt.
    Då vet jag vilken det är, på deras hemmsida så står det att den inte går att skriva på, ska kanske chansa och köpa den då.
    Emma 020123, Linus 080917
  • Lowzie

    IKEA har, precis som du nämner, bara den i glas som det går att skriva på... De övriga går förvisso att skriva på, men det finns inga garantier att du får bort det du har skrivit (beroende på vad du använder för penna och hur länge du låter det som står stå kvar).


Svar på tråden Var hittar jag Whiteboardtavla med magnet?