• Anonym
    Äldre 18 Jan 23:07
    14947 visningar
    11 svar
    11
    14947

    generaliserad ångest ! vilken medicin hjälper?

    Hej! De är så att jag har socialfobi o riktigt grov ångest. Jag äter sertralin 200 mg nu och den hjälper otroligt bra mot min socialafobi har blivet hundra gånger bättre o kan prata normalt med folk utan att känna mig så obekväm som innan. Men jag har ett stort problem och de är min ångest sertralin hjälper absolut ingenting mot min ångest. Jag har fruktansvärd ångest nästan hela tiden men mest när jag ska iväg någonstans blir jätte orolig o ont i magen o känns som jag ska svimma dö, spyr såfort jag ska göra något.. Och jag mår skit dåligt av detta jag har pratat med min doktor o han sa att om jag vill så kan jag testa o höja till 300 mg sertralin och de är de absolut de högsta, igentligen är ju 200 mg det som dem rekomenderar.. Jag vill inte byta ut min sertralin för att den är så bra för min socialafobi... Någon som har varit med om liknande hur har ni gjort med eran ångest??. försvann den när ni fick sertralin utskrivet?. och är de någon som har ätit så mycket som 300 mg? hur blir man då?. Hoppas någon där ute kan hjälpa mig hade vart jätte snällt =)

Svar på tråden generaliserad ångest ! vilken medicin hjälper?