• Aer

    Barnvagnscafé i Malmö?

    Jag funderar på att starta upp ett barnvänligt café, hyfsat centralt i Malmö och undrar hur stort intresset är?
    Tänker mig lekrum, gott om plats för barnvagnar och en åldersanpassad barnmeny. 
    Hur tänker ni, låter det intressant? Motivera gärna era svar  

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Barnvagnscafé i Malmö?
  • Amazina

    Det finns väl redan ett mellan gågatan och biblioteket någonstans??? eller har det stängt? Tycker dock att det är en bra idé!

  • Aer

    Jaså finns det? Någon som vet vad det heter eller vilken adress det ligger på?
    Måste ju kolla in det i så fall..

  • LAK

    Halloj!
    Jag har precis startat en icke vinstdrivande sida www.barnvagnscafe.se
    ALLA inlägg uppskattas och utvärderingar med bilder belönas självklart.

    Det är dags att man gratis kan hitta vettiga caféer över landet när man har barn och dessutom vagn.
    Sprid ordet och hjälp mig göra www.barnvagnscafe.se till en kraft att räkna med för caféSverige.

    // Lena

  • Poojess

    Ja barnvagnscafe blir nog uppskattat. Är en Mammagrupp som ständigt är ute efter ställen där man kommer in med ett antal barnvagnar.
    Väntar spänt på nyheter om ditt framtida café.

  • Aer

    Vad roligt att det finns intresse! Är inte igång än, fortfarande i planerarstadiet men hoppas att det ska kunna komma igång hyfsat snart :)

  • Tilaka

    Jag skulle nog åka från Lund till Malmö och ditt café, för Lund är barnvagns- ovänligt! Trappor upp till nästan alla fik osv. Bra initiativ!

  • Zixi

    Hade älskat ett barnvagnscafé! Och nu när min lilla kryper och snart går så hade det varit underbart med ett lekrum med rent golv


    2010-07-20 3040/50
  • Kävlingetjej

    Hur går det med planerna?nyfiken...


    Häller med Tilaka att Lund är den mest barnovänliga stad, så jag hade gärna åkt till malmö för ett bra barnfik!

Svar på tråden Barnvagnscafé i Malmö?