• Anonym (OO)

    Suga på bröst med bröstmjölk i?

    Jag undrar om det finns killar som tycker om att suga på bröst med bröstmjölk i? Jag tycker tanken är otroligt upphetsande och jag skulle vilja att min partner gjorde detta. Problemet är att jag inte är gravid, så jag undrar om man kan framkalla bröstmjölk utan graviditet?

  • Svar på tråden Suga på bröst med bröstmjölk i?
  • Anonym

    Jag har bröstmjölk utan att vara gravid. Vet inte varför dock.. Finns säkert killar som gillar det!

  • Anonym (OO)
    Anonym skrev 2010-12-08 16:09:39 följande:
    Jag har bröstmjölk utan att vara gravid. Vet inte varför dock.. Finns säkert killar som gillar det!
    Hur gjorde du? Hehe äter nu en medicin som gör att man kan få bröstmjölk som en biverkning och min mens kommer inte så jag undrar om man kanske kan stimulera bröstvårtorna så det kommer mjölk?
  • Anonym
    Anonym (OO) skrev 2010-12-08 16:13:30 följande:
    Hur gjorde du? Hehe äter nu en medicin som gör att man kan få bröstmjölk som en biverkning och min mens kommer inte så jag undrar om man kanske kan stimulera bröstvårtorna så det kommer mjölk?
    Jag har faktiskt ingen aning. Satte in en p-stav och min närmaste vän fick barn. Då bara kom det. Har haft det i snart ett år..
  • Anonym (oxå sugen)

    Jag är en kille och det är faktiskt något jag oxå drömt om länge. Då min flickvän var gravid så var det inget jag då hade en tanke på, men nu efteråt så e tanken mycket upphetsade.

  • Anonym

    egen erfarenhet är att min man tyckte det blev för mkt, och mjölken var för söt, så han fick kväljningar :( tydligen föredrar han ko mjölk :-P

  • Anonym (Vill prova!!)

    Är man och skulle gärna prova. Har även pratat om det med ett par på FL *L*

  • Anonym (gott)

    Det är gott och lättar på trycket i brösten för kvinnan om hon producerar mycket. Och sjukt sexigt samtidigt. Tre flugor i en smäll!

  • busjamten

    Jag testade när frugan var gravid. Visst det var oerhört upphetsande. Men gott, nej inte det minsta.

  • Totek

    Jag brukar drömma om det med att suga på brösten efter det att hon fött barnet och när allt har satts igång. Visst, det kanske inte är gott, men jag har inte smakat än heller, då jag inte har en flickvän. Min dröm är att exempel ta en klunk och "spotta ut det" på hennes navel och att det rinner ner mot "vulva". Sedan ge oral stimulans.
    Man drömmer om mycket knasigt.........

  • Anonym (OO)
    Anonym skrev 2010-12-08 18:35:55 följande:
    egen erfarenhet är att min man tyckte det blev för mkt, och mjölken var för söt, så han fick kväljningar :( tydligen föredrar han ko mjölk :-P
    Vad tråkigt Rynkar på näsan var det du eller han som tog intiativet till att han skulle prova?
Svar på tråden Suga på bröst med bröstmjölk i?