• Äldre 9 Dec 21:40
    23292 visningar
    5 svar
    5
    23292

    Hur lång tid ungefär att få ett bankkort ?

    Någon som vet hur lång tid det normalt tar för att få ett bankkort ( alltså bara uttagskort) från Nordea? Från att man beställer det alltså. Skulle vilja ha ett till min son till julklapp men kanske är jag för sent ute ?

  • Svar på tråden Hur lång tid ungefär att få ett bankkort ?
  • Anonym
    Äldre 9 Dec 21:48
    #1

    det ska väl ta 3- bankdagar ungefär... det ska stå på deras hemsida hur lång tid det tar :)

  • Anonym
    Äldre 9 Dec 21:48
    #2
    Anonym skrev 2010-12-09 21:48:06 följande:
    det ska väl ta 3- bankdagar ungefär... det ska stå på deras hemsida hur lång tid det tar :)
    3-5 skule det stå :)
  • Äldre 9 Dec 22:27
    #3

    Har varit på deras hemsida och kollat men hittar ingen information om hur lång tid det tar att få sitt kort.. Men 3-5 dagar låter ju bra om det stämmer, då hinner jag ju !

  • Anonym
    Äldre 9 Dec 22:28
    #4
    leeena skrev 2010-12-09 22:27:03 följande:
    Har varit på deras hemsida och kollat men hittar ingen information om hur lång tid det tar att få sitt kort.. Men 3-5 dagar låter ju bra om det stämmer, då hinner jag ju !
    ja det tror jag faktiskt att det tog när jag skulle ha ett kort. eller så ringer du Nordea imorgon och får ett mer rätt svar :)
  • Anonym
    Äldre 9 Dec 22:40
    #5

    Ja klart jag ska ringa dit och fråga, tänkte bara att någon här kanske visste ;) Så hade jag haft en julklapp mindre att fundera på ;)

Svar på tråden Hur lång tid ungefär att få ett bankkort ?