• Äldre 11 Dec 17:56
    1485 visningar
    4 svar
    4
    1485

    affär disk med kassa? se förklaring nedan

    någon som vet vad jag menar?

    är en disk med massa mat osv som barnen leker affär vid,,är riktig miniräknare inbyggd samt att ma kan dra sitt kort tillbehör som frukt drickor mm + kundvagn...

    är altlså som en lite kiosk...  vart kan man köpa dem?  länka mig om ni vet....

  • Svar på tråden affär disk med kassa? se förklaring nedan
  • Äldre 11 Dec 17:59
    #1

    någon som förstår å har sett sån  iaffärerna?  den jag sett i affären var såkalrt slut,,å hittar ingen annanstans

  • Äldre 11 Dec 19:07
    #2

    Vet ej om vi menar samma typ, men vår e köpt på Br

  • Äldre 11 Dec 19:29
    #3

    Det finns faktiskt inte så mkt sånt här i Sverige.....på kontinenten finns hur mkt som helst. Här finns mest mat, kassaapparater och kundvagnar. Vi har hittat en affär på Toys R Us. Men den är rätt stor ca 1 x 1 m. Den är i trä och kostar ca 1000 kr men jättefin. Sen har vi köpt till våg o kassaapparat o massor med mat förstås.
    För något år sen såg jag att Krabat hade en mindre variant också, men den kunde jag inte hitta i år.

  • Äldre 11 Dec 21:10
    #4

    affären som hade dem skall ringa i morgon ,,förmodligen kan dem bestälal flera,,,,hoppas på det kostar ju 700 på rea

    den ser stor ut,,,ja en meter hit å dit,,med kundvagn ,,såg super kul ut,,,,

    igne mer som sett?

Svar på tråden affär disk med kassa? se förklaring nedan