• ViljaDrömma

    Jorå, plötsligt händer det!!!

    Ville bara säga till alla er som väntar: Ge inte upp hoppet, för det händer verkligen helt plötsligt!!!

    Nu ligger vårt mirakel och sover i sin spjälsäng härhemma, nyss hemkomna från andra sidan jorden!

    Lycka!

  • Svar på tråden Jorå, plötsligt händer det!!!
  • ViljaDrömma

    Tack!!!

    Hon är 8 månader och världens finaste!

  • fabbemam

    GRATTIS!!!
    JAg blir så nyfiken, berätta mer! Från vilket land kommer hon, hur länge sedan kom ni hem, hur länge var ni borta, hur länge fick ni vänta från BB till resan....
    MVH
    Fabbemam som väntar på att få åka och hämta min pojke i Kina!

  • ViljaDrömma

    Hej Fabbemam!

    Hon är från SA och vi kom hem igår!!!

    Vi har varit iväg i 3 veckor och fick åka med 8 dagars varsel!

    Hur gammal är din son och hur länge har du väntat på RB? Grattis till dig oxå!

  • fabbemam
    ViljaDrömma skrev 2010-12-12 22:01:53 följande:
    Hej Fabbemam!

    Hon är från SA och vi kom hem igår!!!

    Vi har varit iväg i 3 veckor och fick åka med 8 dagars varsel!

    Hur gammal är din son och hur länge har du väntat på RB? Grattis till dig oxå!
    Å så har jag nu för första gången provat att lägga in ett annat inlägg i mitt, får se om det funkar, det ser ut så nu!?

    Vill svara på TS fråga om mig men först vill jag säga till TS, Wow va snabbt, i alla fall nu på slutet, hur länge ni väntat innan vet jag ju inte men från BB tills ni nu kommit hem har det ju gått superfort.

    Vi väntar på en 2 åring, vi fick BB första halvan i oktober. Vi fick efter två års väntan på utredningen vårt medgivande i mitten av september så för oss gick det fort på mitten så att säga. Nu vääääntar vi på att få åka och hämta honom, vi väntar på något som kallas LOA och när det pappret har kommit så åker man ca 8 veckor efter. Ingen kan dock med säkerhet säga när det kommer. Det vi vet är att nästa grupp från vår organisation åker i mitten av februari så innan dess får vi inte åka men om vi har tur och får LOA innan jul kommer vi nog med dem men det kan även dröja flera månader till om vi har otur....

    Lycka till med mammalivet!

    Mvh
    Fabbemam
Svar på tråden Jorå, plötsligt händer det!!!