• Äldre 20 Dec 22:37
    5613 visningar
    5 svar
    +1
    5
    5613

    Passagens chat AMORE

    Hej hopp

    Jag var en av många som ett bra tag chattade på Passagens chat Amore...
    började typ 1998 och höll på ett par år..
    Träffade massa trevliga vänner där, några som jag fortfarande har kontakt med än idag.

    Familjeliv är ju ett pass stort forum.. och vi har alla blivit lite äldre..
    Tänkte om det kanske finns någon här på FL som faktiskt också hängde på Amore-chatten förr i tiden? =)

  • Svar på tråden Passagens chat AMORE
  • pappap­ee
    Äldre 4 Jul 22:34
    #1

    Jag höll också till där för tio år sedan. Undrar vad som har hänt med alla.

  • Äldre 28 Jun 23:13
    #2

    Minns ni FadeToBlack ? :)

  • Äldre 7 Jul 10:00
    #3

    En riktig klassiker! Synd att det försvann! =/


    bra sagt!
  • Äldre 5 Jan 13:53
    #4

    Vilka tider. Saknar den chatten och alla man surrade med till höger och vänster :)

  • norda7­2
    Wed 19 Jun 2019 00:32
    #5

    Ja jag var där väldigt ofta 1999-2002, typ. Så gott som varje kväll. Chattade med ganska många, men det stannade där. Jag lade ut en kontaktrad som jag postade så många gånger att jag blev avstängd. På den tiden var jag runt 27-28 år och hade inget annat sätt att kontakta folk. Jag var aldrig ute i svängen när det begav sig. Nu är man snart 50, fyllde 47 i vintras, och är man för gammal för så gott som allt. Sexchatta i dag går väl över huvud taget inte, då blir man polisanmäld för ofredande, skulle jag tro. Det är mest bedrägerier nu på kontaktsidorna, folk ska ha pengar och blåser en om man inte ser upp. Man får "skamliga förslag" eller "vänförfrågningar" på Facebook från tjejer man aldrig tidigare sett. De vill ha pengar till sin verksamhet. Bara att ta bort. Nej, någon flickvän har jag aldrig haft. Det är lite sorgligt, det kan jag inte förneka. Och i dag är väl en tjock plånbok betydligt viktigare än för 20 år sedan. Nu är man en nolla om man tjänar dåligt och inte kör BMW eller jobbar på Stockholmsbörsen som finansanalytiker. Jaa, jag vet inte vad man ska göra. Bli ihop med en 50-åring? Låter inte så lockande...

Svar på tråden Passagens chat AMORE