• mini71

    1:a barnet Malmö

    Finns det fler "nygravida" i Malmö ?
    Jag "plussade" i förrgår...äntligen..har längtat så länge...
    I slutet på Augusti blir det om allt går bra....
    Det skulle vara kul att följas åt.Glad

  • Svar på tråden 1:a barnet Malmö
  • Inna

    Är är också en nygravid i Malmö! Plussade 10/12 och har fortfarande svårt att smälta det...Glad Hur mår ni, några speciella känningar? Jag är lite mer hungrig men det är nog allt.

    Hade varit kul med just några i Malmö att följas åt med! 

  • mini71

    Jag har förmodligen fått missfall. Började blöda Nyårsaftonsmorgon o har sen dess haft som mens. Var på KK akut igår o där kunde läkaren se en liten "blåsa" o gulkropp o det såg bra ut, men det låg långt ner i livmodern o det kunde betyda att det skulle blöda ut eller att allt går bra....ny kontroll 11/1...lång väntan!
    Sen dess har jag blött rätt mycket, o små klumpar...inte bra..är så besviken, men måste hoppas ändå att det går bra, vi tänker att jag är gravid tills de kan säga säkert!
    Har desstutom en fruktansvärd hosta, som ibland blir attacker o då tror jag att jag ska dö, kan inte andas, bara hostar!! Det är så orättvist...allt skit just nu! Sjuk hela förra veckan i feber o så nu det värsta.
    Men vi ska klara det. Konstigt att man kan läsa hur vanligt det är med missfall, men man tror inte att det gäller en själv liksom...hade tänkt mig en sommar med stor mage!!..o vi som redan berättat för så många!!

  • Inna

    Å vad trist mini71! Min värsta mardröm just nu, allt känns så osäkert så här tidigt... Lider med dig! 

  • Juulimamma2011

    heej :P heller inte så nygravid.hehe  bf 28/7 :)
    var på rul igår o blev flyttad ifrån 15.e till 28.e! galet..hehe. men allt såg bra ut och sådära.
    men kunde inte se kön för den ville inte samarbeta alls..bara vända sig hit o dit..hehe.

    är förresten 23 o bor i malmö oxå då :P

    hur är det med er andra ? jag mår fort illa och e trött! riktigt drygt... hehe

Svar på tråden 1:a barnet Malmö