• Anonym (villveta)

    Kille,vad tappar du intresset av?

    Skriv gärna kommentarer också!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kille,vad tappar du intresset av?
  • Coofe 90

    Förstår inte riktigt innebörden av de tre olika alternativen :),

  • Peter77

    om jag tappar intresset av något så är det att jag måste be om något sådant. dessutom skulle jag tycka att kvinnan nedvärderar sig själv om hon gjorde något sådant för att jag bad henne. första alternativet är alltså mitt val.

  • Peter77

    jag antar att det finns en frågeställning som ligger bakom ? finns det möjlighet att ta del av den. : P

  • Anonym (villveta)

    jag kanske får förtydliga mig, om jag kan.
    Alt 1 är under förutsättning att det funnits en sexigdialog som varit ömsesidig dem emellan från början, nu vill han liksom bara ha ett mail istället för all chattkonversation. Kärleksfull och gullig? Har märkt på kompisars killar att de lätt blir uttråkade, om tjejen inte är lite spännande, de liksom bara "ja men henne kan jag ju ta för given". Ja, och att hon är i ett förhållande kan ju verka avtändande på en del killar, men på andra kan det verka tvärtom på lusten.
    Vi är några kompisar som diskuterat detta (alla har vi på nåt sätt råkat ut för det ena eller det andra), och nu vill vi ha infallsvinklar från killar.

  • Coofe 90

    okej, tja det är ju så klart inviduellt, precis som allt annat.
    så det blir ett blankt svar istället :).

  • Anonym (villveta)
    Coofe 90 skrev 2010-12-25 19:59:57 följande:
    okej, tja det är ju så klart inviduellt, precis som allt annat.
    så det blir ett blankt svar istället :).
    näe! ;) då har du ju inte satt dig in i de olika situationerna!
  • Coofe 90
    Anonym (villveta) skrev 2010-12-25 20:04:56 följande:
    näe! ;) då har du ju inte satt dig in i de olika situationerna!
    Nej men precis, var tvungen att få lite  mer info om jag skulle ge ett svar / rösta (A) ;)
  • Anonym (villveta)
    Coofe 90 skrev 2010-12-25 20:10:50 följande:
    Nej men precis, var tvungen att få lite  mer info om jag skulle ge ett svar / rösta (A) ;)
    föklara varför :) vi vill veta hur ni killar tänker!
  • Coofe 90
    Anonym (villveta) skrev 2010-12-25 20:32:42 följande:
    föklara varför :) vi vill veta hur ni killar tänker!
    Men du, det är ju helt inviduellt :), oavsett om man är tjej eller kille, så något konkret svar lär du ju inte få, men om jag svarar för mig själv, så hade jag inte valt något av alternativen, eftersom precis som du sa, jag har inte varit med om situationen :). Så du och dina vänner får fråga killarna som "tappa intresset".

    Men allmänt så kan man ju ge konkreta svar till dina tre alternativ om du vill

    ex

    1. Jag får vad jag vill, trist att det inte blev utdraget längre
    2. Tjejen är i ett förhållande "attans, där sprack min chans att få dejta henne"
    3. Oh, nej! jag hade ju själv inga avsikter att det skulle bli gulligull o kärleks prat här.

    typ så :), finns ett ex antal svar till liksom så att, bara att acceptera att vi är olika, och att dom killarna som ni då varit med om detta, inte kanske vågat svara varför dom tappat intresset :).
Svar på tråden Kille,vad tappar du intresset av?