• Analoga

    När plockar du bort julen?

    Har upptäckt att så många börjar plocka bort julen redan nu, INNAN nyår. I mitt tycke VÄLDIGT TIDIGT! Själv har jag grejerna kvar till trettonhelgen passerat, men så tar jag inte fram några julgrejer (förutom adventsstakar och stjärnor) förrän till Lucia.


     Hur gör Ni? Lämna gärna en kommentar och skriv också när ni tog fram julpyntet.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När plockar du bort julen?
  • SilverEmma

    Vi har mest ljus, slingor och stjärnor i fönstrena. Inte så många tomtar... Så vi lämnar det uppe till slutet av januari.

  • Halkatla

    Någon dag efter trettondagen när jag känner att jag har ork och lust.


    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • Mia386

    Granen kommer åka ut efter nyår om den inte barrar för mkt innan dess, men resten låter jag nog vara kvar till en liten stund till :) 

  • fru edinge

    Har tömt köket på julen redan igår..hoppas på tid att ta resten idag..jag älskar julen men jag älskar min personliga smak ännu mer,hela huset känns våldtaget just nu,e inte mitt..brukar vara borta tills 4 jan då sonen fyller år..men julen är juh över redan 25/12..ska bli så skönt att ta fram mina grejjor o gardiner osv..

  • Mirris

    Nästan alltpd  efter nyår, för då brukar granen gett upp helt.. iår kör vi plastgran, men det åker nog ner i källaren efter nyår iallafall.
    Nu vill jag se framåt mot våren... julpyntet gör att man ser lite ljus i mörkaste tiden :) Men nu ljusnar det automatiskt

  • alvaereva

    Jag är sugen på att ta bort allt redan nu. Hade gjort det också om inte min man och min dotter ville ha kvar det tills nyårsdagen iallafall...

Svar på tråden När plockar du bort julen?