• Anonym
    Äldre 29 Dec 22:34
    63972 visningar
    61 svar
    61
    63972

    Hur slipper man "slidpruttar"?

    Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

  • Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?
  • Anonym
    Äldre 29 Dec 22:37
    #1

    Verkar som ett roligt sexliv om du bara tänker på hur det ska bli skönast för killen och hur du inte ska skämma ut dig!
    Vill du inte ha slidpruttar så ha inte penetrerande sex då, vad är det för fel på smeksex...lr oralsex!?

  • Anonym
    Äldre 29 Dec 22:42
    #2

    Går inte att undvika. Innan jag fick barn hände det aldrig. Nu händer det då och då. Man får helt enkelt leva med muspruttarna om ens mus är skapt så. Jag brukar sticka in ett finger och släppa ut luften själv om det känns som det behövs. Varför skulle det vara en turnoff? Mannen vet ju vart han stoppar balken så han lär ju inte bli skräckslagen direkt. Blir han det så är han antagligen mycket oerfaren.

  • Äldre 29 Dec 22:50
    #3

    jag tror iof att killen till viss del kan styra slidpruttarna, om han låter bli att tjonga in den så snabbt tex. alltså, det är ju hans rörelse som skapar prutten och det är ju för att han täpper igen hålet överallt samtidigt men det finns luft kvar därinne som måste smyga ut. om han täpper igen långsammare eller från en annan vinkel så kan man undvika pruttarna. men det bästa är väl att strunta i att det pruttas och att du försöker ha sex på ett sätt som är skönt och givande för DIG och inte bara för killen...

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 29 Dec 23:11
    #4

    Haha ja jo alltså det är ju skönt för mig vad han än gör, men det var ju så pinsamt, för direkt efter så kom han typ, eller han tog ut den och runkade tills han kom, vilket var direkt då. Men det var liksom... ja... fick bara en känsla av att det kom in luft och att kände mer som att det var som att jucka i tomma intet. Jag vet inte, så säger killar att det känns :P

  • Anonym
    Äldre 29 Dec 23:14
    #5
    Anonym skrev 2010-12-29 23:11:12 följande:
    Haha ja jo alltså det är ju skönt för mig vad han än gör, men det var ju så pinsamt, för direkt efter så kom han typ, eller han tog ut den och runkade tills han kom, vilket var direkt då. Men det var liksom... ja... fick bara en känsla av att det kom in luft och att kände mer som att det var som att jucka i tomma intet. Jag vet inte, så säger killar att det känns :P
    Kom du??
  • rednec­k girl
    Äldre 30 Dec 12:12
    #6

    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .

  • Andrea­s 134
    Äldre 8 Nov 00:33
    #7

    min flickvän(har inte fått barn, vi är kring 19-20) får muspruttar hela tiden, hon tycker det är hur skämmigt som helst och tror jag blir avtänd.. klart ja inte tänder på det men kan tycka det är lite kul och kan skratta lite åt henne just för hon skäms. men det var mer så i början. tjejen brukar få sina precis innan vi byter ställning eller ska sluta. tror hon slappnar av lite extra då fast hon inte tänker på de. men jag märkte att om jag står bakom henne och höjer mig lite så jag släpper ut luften, då händer inget :) du kan kanske göra samma sak fast lite diskretare, om du tex rider han så går du ner mer mot låren i en sekund. ja venne ;)

  • Äldre 8 Nov 00:43
    #8
    redneck girl skrev 2010-12-30 12:12:46 följande:
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
    Snälla du, rubba mina cirklar!
  • Äldre 8 Nov 00:43
    #9
    redneck girl skrev 2010-12-30 12:12:46 följande:
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
    *snor den till sidfot*
    Snälla du, rubba mina cirklar!
  • Anonym
    Äldre 8 Nov 01:20
    #10

    Muspruttar beror till stor del på en förslappning i slidmuskulaturen. Ett exempel på det har redan tagits upp i tråden, där någon började få pruttarna först efter barnafödandet.

    Så för att undvika det så bör du träna upp din slidmuskulatur. Har du stora problem med pruttar så är du nästan garanterat väldigt slapp, vilket knappast är något som förhöjer känslan vare sig för dig eller killen.

Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?