• Kitty 82

    Bilder på SVAGA plus tack

    Snälla visa era svaga plus ni fått

  • Svar på tråden Bilder på SVAGA plus tack
  • Hoppfull84

    översta är BIM -2, mitten är BIM -1 och den sista är från BIM. har inte bilder på de senare testen men på BIM +5 så var teststrecket lika starkt som kontrollstrecket.
    Jag hade köpt 20stickor för typ 80kronor från testlagret så jag testade typ varje dag tills de tog slut hehe. är nu i v 19.


  • Kitty 82

    Är testlagrets stickor bra? Är dom ungefär som billiga tester?

  • Sixsax

    Jag tycker testlagrets är bra, iaf ÄL stickorn. Mycket lättare och se, tyda dom än dom andra dyrare. :)

  • Hoppfull84

    vad jag har hört så är testlagret jättebra. jag fick leveransen dagen efter och alla 20 fungerade utan att ge konstiga resultat. sen är ju priset otroligt bra, och lite kul också att ha många så man kan ta ett typ varannan dag och se strecket bli starkare och starkare utan att bli ruinerad.

    vissa säger att de är svåra att tyda, men det stämmer inte. får man ett streck där teststrecket ska vara så är det ett plus, även om det är svagt, (det visas svaga streck om man testar tidigt pga den låga hormonnivån i urinen, väntar man tills efter BIM får man tydligare streck då hormonerna hunnit stiga). är det inte ett plus så blir det inget streck alls, dvs superenkelt att tyda.

    jag rekommenderar dom varmt!

  • Kitty 82

    Tack ni alla för era svar.


    Alltid lika intressant och se sånna test som är svaga då jag alltid fått det innan också med mina andra barn

Svar på tråden Bilder på SVAGA plus tack