• sussi72

    Hur många har spått sig hos Brigitte i MAlmö?

    Jag har sedan många år spått mig hos Brigitte på Vitemöllegatan i Malmö. Det har alltid stämt in, men denna gången väntar jag fortfarande på att det ska slå in eftersom det bara är 2 veckro sedan jag spådde mig. 2 dagar efter att ha spått mig hos henne gick jag till ett medium, Frans Dupont som finns på Ashram i malmö, annars i Köpenhamn och det var kusligt som det stämde in. Fler som spått sig hos dessa där det stämt in?

  • Svar på tråden Hur många har spått sig hos Brigitte i MAlmö?
  • lady77

    jag har spått mig hos  brigitte i spe 2017.... tills hittis har inte stämmt nåt .. hon sa till mig att jag o min man kommer tillbaka till varandra o skaffa barn ,,tyvärr har blivit skilsmässa GråterGråter

  • Spion3n
    lady77 skrev 2018-01-27 11:03:11 följande:

    jag har spått mig hos  brigitte i spe 2017.... tills hittis har inte stämmt nåt .. hon sa till mig att jag o min man kommer tillbaka till varandra o skaffa barn ,,tyvärr har blivit skilsmässa 


    Finns hon kvar på Vitemöllegatan?
  • Summerlady

    Nu är denna tråden lite gammal. Har något annat stämt in som hon sa till dig förutom det gällande din man? Ni har kanske hittat tillbaka till varamdra. Jag var hos henne på slutet på 2018 och det hon pricka in rätt angående en viss person personlighet och hur den personen har det just nu och jag gav noll info utan hon sa det medan hon titta på ett foto. Sen sa hon annat också som jag hoppas innerligt är sant men saker har hänt efter det som antigen drar ut på tiden tills det händer eller att det inte alls kommer ske. Vet ej hur man ska tolka något som en spådam spår om och då menar jag att saker kan ju hända för man gör något fel men innebär det då att man skjuter fram spådamenen info eller att det inte kommrr ske. Hoppas verkligen för min dröm hade slagit in och gett mig livsglädje. Tanke på att hon ändå pricka in vissa saker lever ett litet hopp inom mig.

Svar på tråden Hur många har spått sig hos Brigitte i MAlmö?