• Anonym (charlie)

    medelomkrets = över 15 cm?

    jag är förbryllad.
    var jag än läser så verkar det som att medelomkretsen på en penis inte alls är 11-12 cm som det brukade sägas innan, den måste väl snarare vara 15-16 cm eller är jag helt ute och cyklar? i gamla undersökningar vet jag att det visade sig att en omkrets på 15 cm är ytterst ovanligt, att ungefär 2 på tusen kunde visa upp en sådan balle.
    har kuken växt så jävla mycket på så kort tid?

  • Svar på tråden medelomkrets = över 15 cm?
  • Anonym (Me...)

    Själv har jag 16,5 cm omkrets (mätt mitt på kuken ungefär) den är ungefär lika grov hela vägen.
    Vet inte om den är grövre än medel? ser rätt normal ut på mig (Är 190 lång) 

  • Håkan Johansson

    Jag vet att det inte är så.
    Du, gå in på en sida som säljer sex leksaker och sök på tex gigantisk dildo, då kommer du att se att det är JÄTTE stort 15 cm omkrets. :) Har en dildo liknande sak här hemma och den är 16 i omkrets, tro mig den är stor! Jag kan knappt hålla runt den med min hand haha

  • Anonym (charlie)
    Anonym (Me...) skrev 2011-01-09 13:21:56 följande:
    Själv har jag 16,5 cm omkrets (mätt mitt på kuken ungefär) den är ungefär lika grov hela vägen.
    Vet inte om den är grövre än medel? ser rätt normal ut på mig (Är 190 lång) 
    har du möjlighet att fixa bild? för jag har sjukt svårt att tro att det finns så tjocka kukar!
  • Håkan Johansson

    Anonym me: Det är väldigt ovanligt ska du veta, det Måste göra ont på dom tjejer/killar du haft sex med. Om du haft sex vill säga.

  • Anonym (Me...)

    Får man lägga in bild här ??? Vad säger reglerna ?


     

  • Anonym (charlie)
    Anonym (Me...) skrev 2011-01-09 13:29:16 följande:
    Får man lägga in bild här ??? Vad säger reglerna ?

     


    gör det lite snabbt bara. har sett erotiska bilder här innan. det är ju ett sexforum med 18-års gräns.
  • Anonym

    Min sambo har en omkrets på 17.5.
    Det känns till en början men man vänjer sig.
    Hur som helst så är den stor!

  • Anonym (charlie)
    det var som fan. hur funkar sexlivet fö dig då?
  • Anonym (rfsu)

    Om man ska tro rfsu så är det normala 8-12cm i omkrets, men då undrar jag varför RFSU bara gör kondomer för storkukade? Jag har liten omkrets eller övre normalt enligt RFSU.. Och jag kan inte använda kondom på ett smidigt sätt, de är för stora.. Så jag tror det normala börjar vid lite över 11 i omkrets och går uppåt närmare 15cm.. Enligt en undersökning här på FL ( jo jag vet det går inte att lite på haha ) så var det inte många som hade under 12cm i omkrets, har för mig medel hamnade mellan 12 och 15 eller nått.. Men tänk på att en ynka cm i omkrets är mycket.. 13 cm är mycket större än 12cm i omkrets..

    Leta rätt på något med 10cm i omkrets och sätt på en kondom och kolla hur bra den sitter, och sen tänker du att detta är medel enligt RFSU.... 

  • Anonym
    Anonym (rfsu) skrev 2011-01-09 13:47:43 följande:

    Om man ska tro rfsu så är det normala 8-12cm i omkrets, men då undrar jag varför RFSU bara gör kondomer för storkukade? Jag har liten omkrets eller övre normalt enligt RFSU.. Och jag kan inte använda kondom på ett smidigt sätt, de är för stora.. Så jag tror det normala börjar vid lite över 11 i omkrets och går uppåt närmare 15cm.. Enligt en undersökning här på FL ( jo jag vet det går inte att lite på haha ) så var det inte många som hade under 12cm i omkrets, har för mig medel hamnade mellan 12 och 15 eller nått.. Men tänk på att en ynka cm i omkrets är mycket.. 13 cm är mycket större än 12cm i omkrets..

    Leta rätt på något med 10cm i omkrets och sätt på en kondom och kolla hur bra den sitter, och sen tänker du att detta är medel enligt RFSU.... 


    Vi har samma problem med kondomer fast åt andra hållet.
    Vi har testat alla möjliga och även dem från rfsu men alla är för små och spricker innan de ens kommit på ordentligt.

    Varför kan dom inte göra kondomer för alla i olika storlekar?
Svar på tråden medelomkrets = över 15 cm?