• whatof­you
    Äldre 11 Jan 15:05
    4880 visningar
    5 svar
    5
    4880

    Hon måste ge mig ett tecken..

    Jag har nyligen förlorat en nära anhörig ...
    Jag orkar inte gå in på detaljer, mer än att jag MÅSTE få ett tecken från henne, att hon har det bra där hon är nu.. jag måste på nåt sätt "nå" henne på andra sidan...
    Men hur? Jag förstår inte att hon inte visat sig än, eller gett mig något tecken... jag vädjar till henne varje dag att jag/vi behöver det...
    kanske är jag inte "öppen" för och se det? men hur gör jag för att bli öppen?
    Finns det någon som uplevt nåt andligt från någon ni älskade som gått bort?
    Snälla ge mig hopp, det får inte bara bli svart efter döden...

  • Svar på tråden Hon måste ge mig ett tecken..
  • Äldre 11 Jan 21:05
    #1

    Besöka något medium, kanske?

  • whatof­you
    Äldre 11 Jan 21:15
    #2

    Har tänkt på det, men man har ju hört så många historier där de ljuger, allt för att tjäna pengar :( Jag skulle inte tveka på det, om jag skulle bli tipsad om en "riktig" ... som funkar...

  • Barn6
    Äldre 12 Jan 11:44
    #3

    jag var hos ett medium i en sians och trode jag skulle få komntakt med min son el min mormor, men jag fick som svar att min son skulle jag få tillbaka på ett eller annat sätt spännande men skumt, och min mormor ville ej heller visa sig utan hon är med mig hela tiden och vägleder mig genom mitt liv och det kan jag vara evigt tacksam för.
    sen sa mediumet en massa andra saker till de andra som också var med och vi e släkt alla och hon kunde se det och hon kunde berätta många saker somvi visste stämde

    jag ska gå tillbaka men sen tillen annan för jag vill ju ha riktig kontakt med min son så det hoppas jag och kul om ett annat medium säger ungefär lika dant

    ett annat tecken som vi fick annars från vår son förra vintern var när jag var vid graven och s hejdå och skulle åka hem då börjde alla träden skaka fast det var vindstilla och all snö började falla ner inte alla på en gång utan en efter en

    det tog som sagt ett tag innan man fick något tecken så ge det tid så får du säkert ett, fast man önskade man fick hela tiden, sen kan du ju alltid prova med ett medium

    lycka till

    och beklagar er förlust

    kram

  • Äldre 10 Aug 20:14
    #4

    till att börja med så är det verkligen en idé att sluta försöka.
    ju mer man försöker se tecken från andar, desto svårare blir de för oss att upptäcka.

    med hjälp av en vän som är medial har jag fått prata med min pappa som gick bort för 20 år sedan.
    det är det maffigaste jag någonsin har varit med om..
    efter att han busat med mig i flera år, från andevärlden. det var dock skönt att få bekräftat att det var
    han hela tiden. men kontakta ett medium. googla på "tidningen nära", och kolla in deras sida..
    så vet du att du iallafall hamnar hos någon som är medial på riktigt och inte bara vill ha dina pengar.

    lycka till!

  • Äldre 15 Aug 23:01
    #5

    Du ska känna hopp inom dig, lita inte på tecken. En själ kan inte dö, en energi lever vidare, jag är övertygad efter att ha varit hos medium efter att anhöriga gått bort, dom har sagt saker bara jag vet....

    Tänd ljus och ha tillit

Svar på tråden Hon måste ge mig ett tecken..