• Anonym (olycklig)

    Kär i gift chef

    Ja vart ska man börja.... Jag kanske kommer få massa skit efter det här inlägget men so be it. Jag lider tillräckligt just nu och skriver detta för att få ur mig allt. Söker kanske inte direkt några svar eftersom konkreta svar är svåra att ge i sådana här fall... men här är iaf min situation.


    För några månader sedan började jag jobba på ett företag, kom väldigt snabbt in i miljön, trivdes och allt var superbra. Jag hade precis avslutat min relation med en mycket dålig man jag haft vid min sida till och från i några år och kände att jag kommit ut på en ny startbana. Under tiden på jobbet upptäckte jag varje dag en mycket stilig man i kostym runt 40 årsåldern gå runt på vår avdelning. Jag ansåg han var mycket stilig och utstrålade sån värme och lite kaxighet (fast på ett positivt sätt). Jag brydde mig inte speciellt mycket till en början men ju mer veckorna gick så såg jag honom varje dag och intresset steg. Vi tittade mycket på varandra men pratade aldrig. Visade sig att han hälsade på ALLA i min avdelning utom mig. Varje gång vi kom i samtidigt i köket blev det en lite spänd stämning. Hursomhelst för att göra berättelsen lite kortare så började vi hälsa efter ett tag och mer och mer började denna man visa intresse för mig. Hela vår avdelning började märka hur han skulle in på våra kontor bara för att gå in, eller hur han "tappade" nycklarna precis utanför min genomskinliga dörr där jag satt... ställde sig och skrattade högt utanför min dörr så jag skulle titta ut eller sprang förbi 100 gånger per dag för att bara få en blick av mig. Jag svävade på moln...hans intresse var officiellt eftersom han ringde varje dag och skickade meddelanden. Vi började sakta men säkert prata och sågs en dag på hans kontor där vi började med att hångla intensivt och smekte varandra (inget sex). Några dagar senare fick jag reda på att han var gift eftersom han kom till jobbet med sina två döttrar och ville verkligen presentera dem för mig (fattar ej varför men ok). Efter det var jag lite tveksam men lusten tog över och vi sågs ännu en g¨ång, denna gång på ett hotell på morgonen innan han gick till jobbet.


    Här kommer nu det konstiga som hände i denna situation. Hela hotelliden blev krystad, vi hade knappt något förspel, jag var sjukt nervös, han var också det verkade det som, och vi drog på en kondom fort och började med sexet...jag vet fortfarande itne vad som hände men vi växlade ställning och sen helt plötsligt åkte kondomen av. Visade sig att den var inne i mig. Jag drog ut den och tittade på den och såg att den var full av något som liknade sperma. Jag frågade honom om han hade kommit men han svarade nej och mumlade något om att det var något med kondomen. Jag gav honom en ny men han började gnälla att han inte kunde öppna paketet och la sig ner och höll om mig istället och började prata. Jag låg helt förvirrad...fattade ingenting men tänkte att jag inte ville pressa situationen. När vi låg ner började han prata om allt mellan himmel och jord. Hans drömmar, frågade om mina intressen, berättade hur han hade kollat in mig från första dagen och hur hans kollegor sagt åt honom att gå ner och titta på mig på vår avdelning eftersom jag var så vacker osv.
    Dagen efter detta sågs vi på jobbet igen men han betedde sig väldigt skumt. Han slutade ringa helt, skickade inga sms eller hörde av sig alls...
    Efter några dagar frågade jag honom via sms vad som var fel och han svarade att allt blev så fel men att jagi nte skulle tro att jag hade gjort något fel. Han sa att han fortfarande var jätteattraherad av mig men att fvi skulle låta det vara för nu iallafalll och att jag var en jättefin och bra tjej och att vi kunde ta en kaffe någon dag.

    Jag blev ganska ledsen men jag accepterade eftersom han var gift som sagt... Men även efter detta så pratar han med mig varje dag i korridoren på jobbet. VÄntar in mig ibland så han kan gå¨bredvid mig. Går förbi och påpekar hur otroligt vacker och sexig jag är. Ibland säger han det varje dag hela veckan. Han nyper mig i midjan, armen eller tar mig i handen om jag står med någon eller pratar i telefon då han inte kan "avbryta" mitt samtal. han ger mig otroligt varma blickar och jag förstår inte vad det är frågan om. Jag kan säga att jag tänker på honom varje dag och ja jag har kärat ner mig och försöker verkligen ignorera det (jag hör inte av mig osv) men jag undrar att om han verkligen inte ville nåt mer med mig så skulle han väl inte fortsätta att titta på mig och bli nervös när han såg mig och kalla mig vacker och allt...??
    Tror ni han kan blivit lite betuttad i mig men bara väljer att inte göra något pga sin situation? Jag är 26 och han är 39, vet ej om det spelar någion roll men....

    Vad fan ska man göra? Jag drömmer opm honom hela tiden men samtidigt vill jag ju inte såklart splittra hans familj.... så snälla kalla mig inte hemsk

  • Svar på tråden Kär i gift chef
  • Anonym

    Troligast att han bara ville knulla och nu när han fått det han ville så går han vidare till nästa lättlurade bimbo.
    Another one bites the dust.......

  • Anonym (olycklig)
    Anonym skrev 2011-01-17 13:33:36 följande:
    Troligast att han bara ville knulla och nu när han fått det han ville så går han vidare till nästa lättlurade bimbo.
    Another one bites the dust.......
    nice att han ville knulla då om han inte ens ville avsluta den första och ända gång vi hade sex...... sen varför skulle jag vara en lättlurad bimbo? Utveckla gärna.
  • Anonym
    Anonym (olycklig) skrev 2011-01-17 13:40:45 följande:
    nice att han ville knulla då om han inte ens ville avsluta den första och ända gång vi hade sex...... sen varför skulle jag vara en lättlurad bimbo? Utveckla gärna.
    Han kanske fick dåligt samvete?
  • Anonym (olycklig)
    Anonym skrev 2011-01-17 13:42:46 följande:
    Han kanske fick dåligt samvete?
    Ja det är ju det jag sa... men varför fortsätter han att ge mig massor med blickar och komplimanger när vi ses ? Eller liksom VILL gå bredvid mig i korridoren osv...
    OM han har ångest så lägger man väl av helt??
  • Anonym

    Jag tycker att det låter som om han redan kommit. Fanns det nåt som såg ut som sperma i kondomen så var det väl sperma? Vad annars skulle det va?

    Det är kanske inte så lätt att lägga ner även om han har ångest. Han försöker tänka logiskt, men så säger kåtheten sitt också. Jag tycker han låter lite äcklig på det du beskrive. Presentera barnen tex. WTF!

    Nä starta ditt nya liv istället som du skrev. Du behöver ingen otrogen chef i det Varför starta upp nya problem när du just blivit av med ett?

  • Anonym
    Anonym (olycklig) skrev 2011-01-17 13:44:15 följande:
    Ja det är ju det jag sa... men varför fortsätter han att ge mig massor med blickar och komplimanger när vi ses ? Eller liksom VILL gå bredvid mig i korridoren osv...
    OM han har ångest så lägger man väl av helt??
    För att deet ger hon om en kick? Ger honom en självförtroende-boost?
  • Anonym (olycklig)
    Anonym skrev 2011-01-17 13:49:40 följande:
    Jag tycker att det låter som om han redan kommit. Fanns det nåt som såg ut som sperma i kondomen så var det väl sperma? Vad annars skulle det va?

    Det är kanske inte så lätt att lägga ner även om han har ångest. Han försöker tänka logiskt, men så säger kåtheten sitt också. Jag tycker han låter lite äcklig på det du beskrive. Presentera barnen tex. WTF!

    Nä starta ditt nya liv istället som du skrev. Du behöver ingen otrogen chef i det Varför starta upp nya problem när du just blivit av med ett?
    Tack för ditt svar... Jo jag vet, det var helt sjukt att presentera dem... de är små men ändå. Vad vinner man på det? Det enda han gav mig var ju mer dåligt s amvete.
    Jo det där med kondomen har förbryllat mig...tänkte om dt kunde vara nåt annat men antagligen kom han väl men jag märkte ingenting...men karlar kan vara rätt tysta har jag märkt, sen kanske han skämdes att han kom. Vad vet jag.

    Ja veeeet jag veeet. jag försöker också tänka logiskt och jag ska sluta på den här avdelningen bland annat för jag känner att det luktar trubbel. Men vad gör man när hjärtat säger annat?? Vad faaaaaan ska man bli kär för? Det är bara besvär...........
  • Anonym (olycklig)
    Anonym skrev 2011-01-17 13:51:27 följande:
    För att deet ger hon om en kick? Ger honom en självförtroende-boost?
    möjligt men trodde de skulle ge honom en kick om det var JAG som gav honom de där komplimangerna och inte tvärtom....men man kommer väl aldrig förstå hur folk tänker antar jag. Du som skriver , är du man eller kvinna?
  • Anonym (olycklig)

    Lustigt hur ofta folk är negativa när det gäller sådant här. Jag förstår att man måste vara realistisk men måste en man ALLTID bara vilja knulla? Kan de aldrig bli kära i era ögon?

Svar på tråden Kär i gift chef