• Äldre 25 Jan 10:28
    29701 visningar
    19 svar
    19
    29701

    Mailadress till Klarna?

    Jag har beställt två saker från två olika företag och valde som vanligt fakturabetalning (vill se varorna innan jag betalar). I paketen stod det att Klarna skickar ut separat faktura, allt ok så långt.
    Men nu har det gått ett tag och jag har fortfarande inte fått några fakturor så jag tänkte att jag skulle maila och fråga vart de har tagit vägen.
    Problemet är att det inte finns någon mailadress på sidan! Det finns bara ett kontaktformulär och för att kunna använda sig av det måste man ha ett OCR-nummer vilket jag naturligtvis inte har eftersom jag inte har fått någon faktura. Jag har ingen möjlighet att ringa just nu heller.
    Är det någon här som har en mailadress till dem eller som hittar en på sidan? Jag har letat men hittar ingen.


    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Svar på tråden Mailadress till Klarna?
  • Äldre 25 Jan 10:31
    #1

    Ring dem istället!

    Så där har det varit för mig med och efter ett tag dimper det ner en påminnelse istället, fast man inte fått första fakturan!

  • Saaara­a
    Äldre 25 Jan 10:33
    #2
    info@klarna.se kan du mejla, det har jag gjort. De är ganska snabba på att svara!
    M 071208. H 100227. Bebis BF 111015 <3
  • Äldre 25 Jan 10:34
    #3
    Waersta skrev 2011-01-25 10:31:39 följande:
    Ring dem istället!

    Så där har det varit för mig med och efter ett tag dimper det ner en påminnelse istället, fast man inte fått första fakturan!
    Som sagt, jag har ingen möjlighet att ringa just nu.
    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Äldre 25 Jan 10:34
    #4
    Saaaraa skrev 2011-01-25 10:33:21 följande:
    [email protected] kan du mejla, det har jag gjort. De är ganska snabba på att svara!
    Tack, jag ska testa den adressen!
    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Miss Lau
    Äldre 25 Jan 10:39
    #5

    Samma sak hände mig och jag ringde tidigare idag. Fick en faktura mailade medan vi fortfarande pratade

  • Äldre 25 Jan 11:01
    #6

    De var verkligen snabba! Jag fick svar nu och tydligen hade det ingått i en kampanj att jag skulle betala i februari, vilket jag totalt hade glömt bort. Jag fick fakturan nu iaf så jag slipper bekymra över det något mer.
    Tack för hjälpen!


    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Äldre 29 Jan 11:14
    #7

    Jag har klarna faktura och avbetalning på min hemsida. Enl. Klarna så är det jag som ska printa och skicka med fakturan vid fakturaköp. Dock ej om det är avbetalning. Då sköter Klarna det själv.

    Så nästa gång.. Kräv företaget på fakturan. Det är företaget som aktiverar fakturan och kan då välja om dom printar den eller skickar den per mail.

  • Äldre 29 Jan 12:48
    #8

    Ok, men när jag beställde så stod det på följesedeln att det kommer en separat faktura från Klarna. Den dök aldrig upp, men de mailade den till mig direkt när jag mailade dem. :) Men jag ska tänka på det nästa gång.

  • Äldre 29 Jul 10:24
    #9

    Vill betala alla varorna på samma faktura få jag lyckades / klantade till mig så dom andra försvann Telenr dit ?

    Mvh Fabina

  • Äldre 29 Jul 13:08
    #10

    Var det för svårt och skriva
    "klarna telefonnummer" på google ?

    08-120 120 00

  • Äldre 29 Jul 14:06
    #11
    fabina skrev 2015-07-29 10:24:35 följande:

    Vill betala alla varorna på samma faktura få jag lyckades / klantade till mig så dom andra försvann Telenr dit ?

    Mvh Fabina


    zZzZz skrev 2015-07-29 13:08:29 följande:

    Var det för svårt och skriva
    "klarna telefonnummer" på google ?

    08-120 120 00


    Hej Fabina! 
    Numret till vår kundservice är 08-120 120 10 och du kan hitta våra kontaktuppgifter via www.klarna.com/se/kundservice
    Nummer 08-120 120 00 är till vår växel och de kan givetvis sätta dig i kontakt direkt med vår kundservice om du ringer det numret. 
    Ha en trevlig dag! 
    Mvh, Madeleine 
  • Äldre 14 Feb 14:04
    #12

    Har köpt ett aktivitetsband. lets deal.se. Har fått det o betalat. Men tyvärr måste jag  ha en bruksanvisning på svenska. Det är väl lag på att det ska finnas, hoppas på svar snart. Tack

  • Äldre 14 Feb 14:07
    #13
    Magda1921 skrev 2016-02-14 14:04:38 följande:

    Har köpt ett aktivitetsband. lets deal.se. Har fått det o betalat. Men tyvärr måste jag  ha en bruksanvisning på svenska. Det är väl lag på att det ska finnas, hoppas på svar snart. Tack


    Kontakta letsdeal eller företaget dom samarbetat med för att sälja bandet :) eller googla namnet på aktivitersbandet+bruksanvisning.
  • Äldre 14 Feb 16:54
    #14

    Företaget släpper fakturan och klickar då i hos Klarna om det skicka printas, gå som mail eller per post. Så du kan alltid ringa företaget och fråga. 
    Ja fakturan kommer från Klarna, det är för att du ska veta avsändare på fakturan.


    jag säger bara vad jag tycker
  • Äldre 25 Jul 18:52
    #15

    jag har bestallt byxor och andra saker men fortfarande kommer inte.

  • Äldre 25 Jul 22:19
    #16

    Funkar det inte med personnummer istället för OCRnummret då?

  • Äldre 27 Jul 15:55
    #17
    salim skrev 2017-07-25 18:52:48 följande:

    jag har bestallt byxor och andra saker men fortfarande kommer inte.


    Bollhav skrev 2017-07-25 22:19:36 följande:

    Funkar det inte med personnummer istället för OCRnummret då?



    Hej! Mejla oss gärna på hello@klarna.se så att vi kan hjälpa till med frågorna :) 

    /Kalle 
  • Äldre 24 Aug 13:23
    #18

    Firma Klarna

    Den inngåtte kjöpavtal mellom Saftey Partner - og undertegnede som ble inngått den 16.8.2017, ble igår annulert i henhold til Angerätten.

    Saftey Partner v/Chrisiian bekreftet i dag, torsdag 23.8. at jeg er FJERNET SOM KUND.

    Dette til underretning for Klarna.

    Jeg henstiller om at Klarna meddeler st kreditavtalen dermed annuletes, pr min mail adr.

    Med vennlig hilsen

    Jan Eliassen

    Strömstad

  • Äldre 21 Nov 13:34
    #19

    Hej !

Svar på tråden Mailadress till Klarna?