• Anonym
    Äldre 31 Jan 12:58
    46047 visningar
    40 svar
    40
    46047

    Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!

    Jaha?

  • Anonym
    Äldre 31 Jan 13:00
    #4
    KlasKristian skrev 2011-01-31 12:59:44 följande:
    Nej, men den går att sticka in i röven.
    Hahahaha Drömmer
  • Anonym
    Äldre 31 Jan 15:11
    #26
    Sven Justus skrev 2011-01-31 14:44:39 följande:
    Asset? Är det engelskans asset = tillgång vi pratar om här?
    Tänkte också på det Skrattande
  • Anonym
    Äldre 31 Jan 22:05
    #28
    Anonym (Kom igen!) skrev 2011-01-31 22:02:15 följande:
    Kanske inte ovanligt...men definitivt inte vanligt att killen knullar en i röven och sprutar där.

    Gissar på....2-3%.
    Resten sprutan i fittan.
    De vet jag inte.. Det brukar bli lite sura miner om man försöker trycka tillbaks den i fittan efter röven.
  • Anonym
    Äldre 1 Feb 11:51
    #29

    Jag tror inte att det är så vanligt att man kör analt utan kondom, dels för att det är bakterier och sen för att det glider bättre med kondompå.
    Detta är min åsikt.

  • Anonym
    Äldre 1 Feb 16:27
    #32

    Varför skulle det vara vanligare att spruta i fitta än i analen? :S och man ska inte byta från analen till fittan om man inte har haft kondon och tar av den eftersom det kommer in bakterier och nej, man kissar inte ut dom för du kissar för fan inte från livmodern.

  • Anonym
    Äldre 1 Feb 16:28
    #33

    för övrigt, det känns väl inget speciellt att bli sprutad där bak? Hur kan man ens känna själva sprutet alls? tror TS snackar en massa skit för att få uppmärksamhet och jag är på asdåligt humör så tillåter mig att bli provocerad av en sån liten fjortis

  • Anonym
    Äldre 1 Feb 20:20
    #34
    Anonym skrev 2011-02-01 16:28:12 följande:
    för övrigt, det känns väl inget speciellt att bli sprutad där bak? Hur kan man ens känna själva sprutet alls? tror TS snackar en massa skit för att få uppmärksamhet och jag är på asdåligt humör så tillåter mig att bli provocerad av en sån liten fjortis
    hahah härligt att höra att det finns fler! När jag r på dåligt humör brukar jag också sitta på FL och bli förbannad, rätt skönt faktiskt Jag tycker dte är så dumt att ha analsex så jag blir ganska ofta provocerad
Svar på tråden Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!