• Pixxie
    Äldre 1 Feb 20:55
    1624 visningar
    3 svar
    3
    1624

    Lycka!

    I dag är det exakt ett år sedan vi blev föräldrar till världens finaste. Det har varit det bästa året i våra liv.  Vi känner den största tacksamhet över att vi fick bli föräldrar till detta lilla underverk.
    Lyckoruset har inte lagt sig än. Jag njuter av att hitta nappar o leksaker i hela huset! Varje kväll när vi ska lägga oss beundrar vi den lilla och kan knappt tro att drömmen äntligen blev sann.

    När vi gick föräldrautbildningen var det så mycket fokus på alla eventuella problem och vi var rädda inför utmaningen o undrade hur vi skulle fixa allt. Men allt har gått så fantastiskt bra. Anknytningen har gått bra. Vi har fått en liten som sover och äter bra och som är social o glad. Att vara förälder är inte alls en så stor utmaning som vi trodde. Kanske är det bra att bli lite "skrämd" men jag tycker utbildningen var för mycket inriktad på alla eventuella problem.

    Till er som väntar, ni har något underbart framför er och det är värt all väntan. Det finns mycket att oroa sig över men mycket kan också bli väldigt enkelt och rätt.

    Hoppas på att det är er tur snart.

  • Svar på tråden Lycka!
  • Äldre 1 Feb 21:22
    #1

    Härligt att höra, jag börjar bli lite nervös nu när det bara är 3 veckor kvar tills vi får vår son...
    Fabbemam

  • Kitten
    Äldre 1 Feb 22:54
    #2

    Härligt!  underbart att höra!

  • Äldre 2 Feb 08:18
    #3

    Underbart att läsa, varenda ord du skriver fullkomligt glöder av lycka! Grattis till ett-årsdagen, en dag i efterskott!

Svar på tråden Lycka!