• eloxina

    Någon som har barn på strandgården i Norrköping

    Hej!! Jag vill få lite tipps om strandgården i Norrköping!!! Jag vill veta allt både för och nackdelar?! Eftersom min dotter har fått en tillfällig plats där!! Tacksam för alla svar Glad

  • Svar på tråden Någon som har barn på strandgården i Norrköping
  • Zelmilainen

    var på intervju för en tjänst där för flera år sedan. gillade ej alls rotationen i arbetslagen de hade då, men mkt har säkert förändras, antagligen till det bättre. ganska litet och slitna lokaler var det då med, men det kan ju oxå va omgjort. åk dit och titta


    nehepp...
  • eloxina

    Tack för svaret... Tyvärr så har jag inget val just nu måste tacka ja till stdrandgården, men jag för väll hoppas på det bästa... Ska ditt imorgon ... Hoppas på det bästa!!!

  • Norpan

    Hur var det? Går dottern där nu? I så fall, är ni nöjda? Funderar på att söka förskoleplats där till dottern... skulle vara skönt att höra lite tankar från andra, ris o ros. 

  • eloxina

    Hej Norpan... Min flicka går på Strandgården och har gjort det i ca 2 mån. Vi är jätte nöjda, det har fungerat hur bar som helst. Tycker att personalen är trevliga, gott om utryme men det är en lite äldre hus.. Men det viktigaste är att min dotter trivs och jag ser att hon är nöjd och glad... Vi kanske ses på Strandgården ;)

  • Norpan

    Tack för ditt svar Elox!! Kanske vi ses, vem vet... det ser mysigt ut på Strandgården, kul att ni är nöjda!!

  • schumifer

    Hejsan!
    Tacksam för en uppdatering! Något som har barn på strandgården och har lite råd-åsikter?
    Tack på förhand

Svar på tråden Någon som har barn på strandgården i Norrköping