• juljon
    Äldre 7 Feb 16:51
    2154 visningar
    4 svar
    4
    2154

    Hjälper tetracyklin??

    Har fått tetracyklin utskrivet för problem med acne, hjälper de?? har inte jättestora problem. Har hört om mycket biverkningar och att det inte är så effektivt. Är det någon som har erfarenhet av tetracyklin?

  • Svar på tråden Hjälper tetracyklin??
  • Äldre 2 Mar 21:46
    #1

    jag använde det i 3 månader och effekten var okej, hade inga biverkningar heller.. Lite dålig mage i början men jag försökte ta det samtidigt med mat och Proviva.  Fick tyvärr sluta när jag blev insatt på ett annat läkemedel som inte gick ihop med tetralysal och nu har finanrna kommit tillbaka

  • Äldre 2 Mar 21:48
    #2

    Nu är det många år sedan jag använde det men de fungerade perfekt och utan biverkningar för min del...

  • Vavava­vasaru
    Äldre 3 Mar 02:21
    #3

    Har ätit i åratal utan biverkningar hittills, 100 mg per dag, för utslag på skalpen.  Hjälper jättebra.

    Men, de biverkningar man kan få låter inge roliga, vatten i hjärnan, blålila utslag på kroppen, lupus, och blåfärgat tandkött som ej går bort.

  • Äldre 6 Jul 06:24
    #4

    Detta är en verklig nätet licensierade apotek de inte kräver en tidigare recept för tetracyklin (endast en konsultation nätet )   www.europetablets.com

Svar på tråden Hjälper tetracyklin??