• Fjärilen61

Ull fetish?!?

Hej på er!
    Har nyligen träffat en helt underbar kille (karl!) och allt vore bara toppen om inte detta med sexet trasslade. Egentligen är det två "problem"; att han inte känner så stor lust sedan en längre tid tillbaka och att han har ull som fetish!
    Är öppen av mig och försöker både förstå och förhoppningsvis gå honom till mötes. Själv har jag äntligen skakat av mig en massa hämningar "på gamla dar" och känner mig som om jag står i en fullproppad godisbutik utan att få smaka något alls.....  Skrikandes

Hoppas verkligen någon här kan berätta lite om ullfetishism. Min partner är väldigt öppen om hur han känner, men har aldrig själv levt ut fetishmen och jag är i min tur jättenervös för att det ska bli fel....
    Så finns det någon här som vill råda, tar jag tacksamt emot det. 

• Svar på tråden Ull fetish?!?
  • brandskyddskontroll

So, there is a guy in his final year at University, and he decides to do a thesis on Sheep Shagging. (Strange behaviour, considering he was studying Electronics ... but, never mind ... I digress).

He calls upon a Surrey Sheep Farmer to ask his opinions.

'Well, I gets the hind legs ... stuffs them into me wellies ... and then takes them from behind. That's it.'

'Oh, thank you' says the student, taking copious notes along with sketches etc.

Next he visits a farm down in Dorset.

'What are your view on sheep shagging?' he asks boldly.

'Well, you've got to take the hind legs, stuff them into the wellingtons, and then take the sheep from behind. That's all there is to it'

'Oh. Thank you very much for your information' the student replies, once again scribbling away in his notebook.

The Student, intent on finding out the most about sheep shagging from farmers far and wide, visits Wales.

'How do you sheep shag?' he confronts one farmer.

And once again he gets the same reply. 'Take the hind legs. Stuff them into the wellingtons. Give the sheep one from behind.'

Scottish farmers gave The Student the same answer. Maybe it was something to do with Great Britain or something ... so he travels to Europe.

All across Greece, Turkey, Italy, Austria, France ... no matter where he went he got the same answer 'Take the hind legs. Stuff them into the wellingtons. Take the sheep from behind.'

The Student began to get depressed. No matter where he went, would he ever get a different answer? Surely there must be someone, somewhere, that shagged sheep differently.

He travelled to the Southern Hemisphere.

At New Zealand he obtained the same answer to the same question.

'Take the hind legs. Stuff them into the wellingtons. Take the sheep from behind.'

Finally he manages to find a small outback farm in the middle of Australia. He approaches the sheep farmer and explains his predicament. Gladly the Australian sheep farmer explains his method.

'Well, you get the sheep; throw it on its back; spread its legs and then do the business.'

'Eh? ... ' replied The Student, incredulously. 'You don't put the legs in the wellingtons and take the sheep from behind?'

'WHAT!?', says the Aussie Farmer ... 'And miss out on all the *kissing* ?'

• Fjärilen61

Ha ha, jo den var väl lite halvbra. Dock hjälper den mig inte speciellt långt.......   Flört

• brandskyddskontroll

Men allvarligt, ullfetish låter ju ganska oproblematisk. Skaffa et fårskinn, kanske? Jag vet att det finns uppblåsbara får, men det är ju bara skämtartiklar. Med det skulle inte förvåna mig om någon hade gjort ett komplett, anatomiskt korrekt får, man har ju gjort det för människor.

• Trust me

Vad är en ullfetisch?

Vill han bara ha sex när han har på sig en Armanikostym?
    Knullar han enbart garnnystan?
    Ska du alltid vara iförd ullkläder?
    Vill han bara ha sex på ett fårskinn framför öppna spisen?

• Fjärilen61

Ja ni, som jag skrev har han aldrig levt ut detta sexuellt, utan älskar bara att ha på sig stickat i ull. Ju grövre desto bättre. Själv fixar jag inte ens lammull!!!
    Och det har naturligtvis inget att göra med levande får även om det inte skulle förvåna mig heller om den "avarten" kanske finns i form av konstgjorda får *fniss*
    Det handlar tydligen om den lite ruffiga känslan att ha grov ull närmast kroppen.

• redneck girl

ja vadå ull? pratar du kläder i ull? eller vill han leka fåret shaun?

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Trust me
    Fjärilen61 skrev 2011-02-17 10:11:18 följande:
    Ja ni, som jag skrev har han aldrig levt ut detta sexuellt, utan älskar bara att ha på sig stickat i ull. Ju grövre desto bättre. Själv fixar jag inte ens lammull!!!
    Och det har naturligtvis inget att göra med levande får även om det inte skulle förvåna mig heller om den "avarten" kanske finns i form av konstgjorda får *fniss*
    Det handlar tydligen om den lite ruffiga känslan att ha grov ull närmast kroppen.
    Då förstår jag inte problemet. På vilket sätt skulle det här vara ett hinder för ert sexliv?
  • Fjärilen61

Ja, precis som jag skrev; stickad ull. Dvs tröjor, halsdukar, mössor, vantar, långkalsonger, vilket i sig inte är något märkligt alls. Men förutom det praktiska och snygga med t.ex en Islandströja, så får han lustkänslor också.

• redneck girl

är det inte bra om han går i gasen av en islandströja då? kan ha återfå lusten av ull produkter så är det väl värt ett försök.menar han att de ska vara på hela tiden? då kanske det är knepigare;)

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • brandskyddskontroll

Stickade ullklänningar kan vara riktigt snyggt. Men finns det gummistövlar i storlek 80? Skrattande

Svar på tråden Ull fetish?!?