• kickann

    Slicka röv - bu eller bä?

    Jag är 33 år och har ofta gett mina tidigare pojkvänner - och min man - oralsex "där bak". För en tid sen var jag på en tjejmiddag och vi kom av någon anledning in på orgasmsnack. En av tjejerna berättade - under viss vånda - att hon hade lättast att komma när hennes kille slickade henne i stjärten samtidigt som hon smekte klitoris. Då råkade jag kläcka ur mig att min man älskar när jag slickar honom där bak och runkar honom samtidigt. Plötsligt var det som att jorden stannade och alla tittade på mig och sa "VA?! Slickar du XX i röven?!".

    Jag trodde inte ens att det var kontroversiellt att slicka killar i stjärten 2011, men alla bedyrade att det skulle de aaaaaldrig göra. Så, kom igen, är jag och min man så konstiga egentligen?

  • Svar på tråden Slicka röv - bu eller bä?
  • Anonym (jag gör)

    Jag tycker verkligen inte att ni är konstiga, jag gör det väldigt ofta på min man men ingen av hans tidigare tjejer har gjort det så om det är vanligt eller ej vet jag inte

  • kickann

    Skönt att höra att man inte är ensam.

    Jag skulle nästan vilja vända på resonemanget och fråga om det inte är lite märkligt att aldrig ha slickat sin partner där bak, särskilt om man har varit tillsammans en längre tid. Enligt min erfarenhet så älskar killar när de får en tunga där. Och vem vill inte göra det skönt för sin kille? Dessutom blir jag kåt av det själv...Oskyldig

  • Anonym (...)
    kickann skrev 2011-02-20 23:58:34 följande:
    Skönt att höra att man inte är ensam.

    Jag skulle nästan vilja vända på resonemanget och fråga om det inte är lite märkligt att aldrig ha slickat sin partner där bak, särskilt om man har varit tillsammans en längre tid. Enligt min erfarenhet så älskar killar när de får en tunga där. Och vem vill inte göra det skönt för sin kille? Dessutom blir jag kåt av det själv...Oskyldig
    Jag skulle aldrig kunna slicka min kille där bak... nej det känns rent ut sagt vidrigt :P Tror det har och göra med att det känns orent, man har ju en del bakterier vid det hålet oavsett hur noga man duschar.
    Han gillar att pilla på mig där bak, jag tycker inte det är speciellt skönt men han går igång på det så jag låter honom hållas...
  • Anonym (sensitiv)

    Har varit tillsammans med min kille i 5 år nu. Jag var 16 när vi blev tillsammans. Efter någon månad kanske ville han att jag skulle pulla honom där bak. Jag sa att jag inte ville det och blev chockad. Sen efter en tid så bad han mig igen och sa att jag kunde ha en kondom på fingret för att det skulle kännas fräschare. Först sa jag nej, och sen så sa ja okej och gjorde det. 

    Efter det mådde jag väldigt dåligt, och började fundera på om min kille var bisexuell och om han egentligen ville ha sex med en kille hellre osv. Vilket jag sen förstått att det inte måste betyda men jag vaar ung då och detta kändes iaf väldigt jobbigt för mig och efteråt blev jag arg på honom och sa att han var äcklig flera ggr. Efter det har vi inte gjort något sånt och det tog flera år att fråga om det var något han saknade. Och han svarade att han inte tyckte det var något att ha men ville bara testa. Så jag vet eg inte vad han vill för kanske vågae han inte erkänna pga min häftiga reaktion.

    Han har inte gjort något likandne på mig heller någon gång, bara en gång för ett år sedan när vi var väldigt fulla så ville jag testa, för jag tänkte det får inte va ngt som min pojkvän saknar men det gick inte för det gjorde fruktansvärt ont och givetvis använde vi inget glidmedel och efter det sved det i flera dagar och var hemskt. Så jag tror det är slut på allt analt för oss båda.

    Så svar på frågan :) Nej aldrig gjort och skulle antagligen bara må ännu sämre av något sånt :) 

  • Anonym (nyfiken)

    Jag känner mig lite delad när det gäller det där med att slicka där bak... Eller rättare sagt, jag kan absolut inte tänka mig att själv slicka men jag tycker det är skönt att bli slickad... Jag har egentligen inte så mycket hämningar när det gäller sex, o jag älskar att ge oralsex men att slicka nån kring analet ja det tar emot. Tänker verkligen mycket på det där med bakterier o sånt, för det måste det ju ändå va en del eller? Fast uppenbarligen så överlever ju fok der så... Flört

    Jag tycker ju själv att det är väldigt skönt att bli pillad o slickad där, men jag har lite svårt att känna mig avslappnad om nån vill vara där o slicka. Det är svårt! Jag är även intresserad av analsex, men tycker det är lite sådär med lukten och det faktum att det ibland är lite smutsigt... Så det hör väl ihop med slickandet oxå.

    Jag fördömmer ingen som gillar det, men önskar att jag själv inte va så jäkla fjompig! Skrattande

  • Jonzonto

    Är man ren så tycker jag varken det är något fel med att få eller ge lite tunga även där! :)

    Men som tidigare talare säger så kan de ju ibland vara lite smutsigt.. Men är väl bara å se till så att man är ren helt enkelt.. :)
    Jag brukar oftast försöka tvätta av mig efter varje besök.. Man skulle bo i japan eller typ frankrike där sånt "ingår" på en toa (toalett som sköljer av och bidé)... 

  • Anonym (POL)
    Jag är med dig
    Jag fullkomligt älskar att få honom att njuta.
    Jag har aldrig haft någon speciell sexuelldrift, och alltid kört vaginalt.
    Min kille däremot har prövat en hel del. Lite mer än jag egentligen hade velat.
    Och han fullkomligt älskar när man slickar, pullar och ja tom knullar honom i röven (strap-on)
    Men det är ju enbart för att G punkten sitter där och för att han är så öppen i sitt sinne till sex som han är.
    Och helt ärligt så har jag aldrig varit lika tänd, som jag är när jag får göra det så skönt för honom.
    Visst kändes det lite skumt i början och man tittade lite snet på honom. Men när han förklarade och jag såg hur han njöt och hur jag njöt utav att se det, så finns det inget jag ångrar.
    Nu vet jag inte riktigt varför detta hamnade i ett citat, men så kan det gå ibland.
  • redneck girl

    det är inte bu...här slickas det på båda. vi gillar det...sen skiter jag i vad andra tycker om det hela.


    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
Svar på tråden Slicka röv - bu eller bä?