• Anonym (undrande)

    Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?
  • Celines Essence
    Anders 386 skrev 2016-08-18 09:32:10 följande:

    Undrar om det är skillnad för känslan för en kvinna?

    Själv rakar jag pungen - och upplever en mycket härligare känsla när jag blir smekt nu än när den var hårig. Har aldrig sett någon diskussion om kvinnan upplever beröring på ett annorlunda sätt om det är rakat??


    Jag tycker absolut att det känns skönare att bli slickad när jag är nyrakad. Det är kanske psykologiskt, men det är hur som helst min upplevelse.

    Det är vanligt att min man slickar mig på och runt blygdläpparna, och i ljumskarna, i inledningen av oralsexet och det känns verkligen skönare när jag är rakad.

    Min partner brukar raka mig också, och det är mysigt.

    Jag tycker också själv om den lena huden när jag tar på mig själv, och jag tycker även att det är skönare att tex gnida mig mot min älskades när jag är len och "hal".

    Det händer att jag låter det växa ut lite mer ibland, men jag tycker att det kliar när det börjar växa ut, så det blir ofta att jag tar bort det ganska snabbt.

    Vi kan dock ha jätteskönt sex, och oralsex, även om jag skulle ha mer hår. Det är liksom inte avgörande.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Vaddå?)
    Anonym skrev 2011-03-02 23:11:49 följande:

    "Rakad bikinilinje och hår kvar på blygdläpparna." Vad fult det här skulle vara.


    Inte ett dugg. Så ser jag ut. Ansar bara bikinilinjen för att inte skrämma slag på folk på badhuset :)
  • Anonym (Vaddå?)

    En fråga- skulle ni säga till er tjej att justera könshåret? Eller ja, be henne att kanske fundera på att ändra det lite till något ni tycker är sexigt?

    Jag har det som jag har det eftersom jag gillar det, och ingen har bett mig att ändra det.

    Min kille slickar mig iofs aldrig, så då kan det kanske kvitta för honom. Han rakar sig inte själv, och det tycker jag är fint. Han får dock massor av oralsex av mig.

    Drar man sig för att säga något? Man borde väl kanske hinta lite iallafall om man ogillar det, eller? Det har jag själv gjort tidigare i andra förhållanden. Sagt: visst, raka dig du om du vill, men inte för min skull. Jag gillar hår.

  • Anonym (jag)
    Anonym (Vaddå?) skrev 2016-08-21 12:22:20 följande:

    En fråga- skulle ni säga till er tjej att justera könshåret? Eller ja, be henne att kanske fundera på att ändra det lite till något ni tycker är sexigt?

    Jag har det som jag har det eftersom jag gillar det, och ingen har bett mig att ändra det.

    Min kille slickar mig iofs aldrig, så då kan det kanske kvitta för honom. Han rakar sig inte själv, och det tycker jag är fint. Han får dock massor av oralsex av mig.

    Drar man sig för att säga något? Man borde väl kanske hinta lite iallafall om man ogillar det, eller? Det har jag själv gjort tidigare i andra förhållanden. Sagt: visst, raka dig du om du vill, men inte för min skull. Jag gillar hår.


    Visst spelar det roll vad ens partner tycker, min fru bryr sig inte om hur det ser utt bara det inte sticker ut utanför trosorna, jag tycker hon är grymt snygg och sexig rakad, eftersom det inte spelar ngn roll för henne och jag njuter av det så rakar hon sig.
    Ibland får jag raka henne vilket är ett helt fantastiskt förspel, rekommenderas!
  • Anonym (Vaddå?)
    Anonym (jag) skrev 2016-08-21 12:39:45 följande:

    Visst spelar det roll vad ens partner tycker, min fru bryr sig inte om hur det ser utt bara det inte sticker ut utanför trosorna, jag tycker hon är grymt snygg och sexig rakad, eftersom det inte spelar ngn roll för henne och jag njuter av det så rakar hon sig.

    Ibland får jag raka henne vilket är ett helt fantastiskt förspel, rekommenderas!


    Det är ju det jag skriver, men talar ni om det för era kvinnor? Att ni föredrar på ett annat sätt?
  • Anonym (jag)
    Anonym (Vaddå?) skrev 2016-08-21 13:10:07 följande:
    Det är ju det jag skriver, men talar ni om det för era kvinnor? Att ni föredrar på ett annat sätt?
    Ja jag sa att jag önskade att hon rakade och då började hon göra det.
  • Tom Araya

    Jag har jättesvårt att svara så kort och koncist...

    En massa mörkt hår på en kvinnokropp är inte snyggt. Slätt, lent och hårlöst är finare och trevligare att smeka. Kvinnans kön framhävs mer utan en täckande buske (och jag tycker kvinnans kön nästan alltid är vackert). Det är definitvt trevligare att slicka utan långa hårstrån på eller runt blygdläpparna.
    Hon måste inte vara helrakad, delrakad och ansad "fittmustasch" funkar fint och jag har även varit med om att helt orakade och oansade kvinnor haft så lite hår att det inte stör ett dugg.

  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2016-08-21 22:44:54 följande:

    Jag har jättesvårt att svara så kort och koncist...

    En massa mörkt hår på en kvinnokropp är inte snyggt. Slätt, lent och hårlöst är finare och trevligare att smeka. Kvinnans kön framhävs mer utan en täckande buske (och jag tycker kvinnans kön nästan alltid är vackert). Det är definitvt trevligare att slicka utan långa hårstrån på eller runt blygdläpparna.
    Hon måste inte vara helrakad, delrakad och ansad "fittmustasch" funkar fint och jag har även varit med om att helt orakade och oansade kvinnor haft så lite hår att det inte stör ett dugg.


    Jag röstade på första alternativet,för det är nog vad jag föredrar bäst, om hon själv vill och inte har några besvär med det.
Svar på tråden Killar- Hur vill ni att tjejer ska vara rakade?