• drummerboy

    Hjälp från er tjejer:vad gör er kåta?

    Tja!

    Jag har ett problem som jag tror att jag delar med många killar och kanske tjejer också. Och jag skulle bli oerhört glad om jag kunde få lite tips och råd från er tjejer om var problemet kan ligga.

    Jag är tillsammans med en helt underbar och vacker tjej, inifrån och ut sedan 4 år tillbaka. Vi har det kanon tillsammans på alla sätt och vis. Även sexet är underbart, när det väl händer.. Problemet är att det inte verkar finnas en molekyl i hennes kropp som är intresserad av sex. Och det gör mig tokig. Detta känner jag igen även från tidigare "relationer". Vissa verkar helt enkelt inte intresserade?

    Om jag drar paraleller till mig själv så kan jag i princip bli upphetsad av vad som helst, allt ifrån hångel, kramar, porr you namt it. Även när jag är helt själv så kan tankarna flyga iväg och jag känner det där "pirret". När jag pratar med min tjej om detta så kan hon verkligen inte förstå detta. Hon onanerar nästan aldrig själv, och om hon gör det så händer det i duschen och tar ca 20 sek. Hon tittar aldrig på porr eller läser sexnoveller fast jag uppmuntrar henne till det. Hon använder inte sexleksakerna som jag köpt till henne. Hon påstår även att hon inte har några som helst sexuella fantasier.

    I min värld är detta ofattbart, och jag har sagt det till henne. Jag kan inte förstå hur en fullt frisk tjej i sina bästa år kan vara så totalt ointresserad av sex.

    När vi har sex är det alltid fantastiskt, fast rutinmässigt och inrutat. Hon får alltid rikligt med förspel, och hon får orgasm(er) varje gång.

    Jag har provat allt som går att läsa sig till för att göra henne "tänd". Det har varit tända ljus och lagade middagar, resturangbesök, bio, välstädat hemma mm. Jag är alltid ren och fräsch, ser bra ut, fin kropp och en stor k*k. Har även fått henne att sluta med p-piller för att få igång hormonerna igen, tror ni det funkade? Jag behöver intresse, intiativ. Det finns inget härligare en stygg tjej, som är uppriktigt kåt.

    Jag är 100% säker på att hon är kär i mig, och älskar mig. Jag är även säker på att sexintresset finns nånstans därinne hos henne men hur väcker jag det till liv?

    Vad tror ni? Känner ni igen er?

  • Svar på tråden Hjälp från er tjejer:vad gör er kåta?
  • Emmi27

    Anser hon att det är ett problem? Alltså, skulle hon VILJA ha mer sexlust? Annars blir det rätt svårt att få henne att säga vad hon gillar eller ens komma på vad hon gillar om hon helt enkelt inte är intresserad. Jag förstår inte heller hur man kan vara nästilintill ointresserad och tror att de som känner så här säkert har en förklaring till det bara att de helt enkelt inte vet det. En del har kanske svårt att vara frigjorda och det resulterar i att de helt enkelt tappar sexlusten.

  • Anonym

    Jag känner igen mig... jag skulle absolut kunna tänka mig att leva utan sex! Sexleksaken min kille köpte är oanvänd och vårt sex var väldigt inrutat. Nu har vi i princip aldrig sex längre och det funkar fin fint, bara det finns en massa annan närhet som gos, mys, pussar, kramar...


    Får du närhet av din flickvän kan du väl sköta utlösningarna på egen hand så att säga?

  • drummerboy

    Jo hon uttrycker att hon skulle vilja ha mer sexlust, men hon är inte lika angelägen att göra något åt det själv om du förstår vad jag menar. Jag får liksom pusha henne att läsa erotik, och att försöka tänka lite mer på sex vardagligt och så.  Mina aningar har alltid varit att hon just har svårt att vara frigjord som du säger.

    Men i mitt sällskap som är så liberal som man kan bli när det gäller sex och efter 4 år tillsammans så tycker jag liksom att den här frigjordheten borde komma snart? Sex verkar liksom inte vara prioriterat hos henne. Det är bloggar, mode och annat som tar upp hennes tid.

    Jag har upplevt allt jag vill uppleva sexuellt med allt vad det innebär. Men med henne är det som att kliva tillbaka och lära upp från början. Jag vill ju ge henne allt jag kan och öppna upp en ny värld men hon är inte lika angelägen tyvärr.

  • drummerboy
    Anonym skrev 2011-02-25 18:47:49 följande:

    Jag känner igen mig... jag skulle absolut kunna tänka mig att leva utan sex! Sexleksaken min kille köpte är oanvänd och vårt sex var väldigt inrutat. Nu har vi i princip aldrig sex längre och det funkar fin fint, bara det finns en massa annan närhet som gos, mys, pussar, kramar...


    Får du närhet av din flickvän kan du väl sköta utlösningarna på egen hand så att säga?


    Men herregud vad tragiskt. Jag har världens vackraste tjej och sex tillsamans med den jag älskar går inte att slå. Sitta hemma och dra i snasen framför en dator, näää, tyvärr det var ett dåligt förslag även om mys och kramar och så är mycket trevligt :).
  • Emmi27
    drummerboy skrev 2011-02-25 18:49:31 följande:
    Jo hon uttrycker att hon skulle vilja ha mer sexlust, men hon är inte lika angelägen att göra något åt det själv om du förstår vad jag menar. Jag får liksom pusha henne att läsa erotik, och att försöka tänka lite mer på sex vardagligt och så.  Mina aningar har alltid varit att hon just har svårt att vara frigjord som du säger.

    Men i mitt sällskap som är så liberal som man kan bli när det gäller sex och efter 4 år tillsammans så tycker jag liksom att den här frigjordheten borde komma snart? Sex verkar liksom inte vara prioriterat hos henne. Det är bloggar, mode och annat som tar upp hennes tid.

    Jag har upplevt allt jag vill uppleva sexuellt med allt vad det innebär. Men med henne är det som att kliva tillbaka och lära upp från början. Jag vill ju ge henne allt jag kan och öppna upp en ny värld men hon är inte lika angelägen tyvärr.
    Grejen är att det ju inte går att tvinga någon att ändra sig om den personen inte vill eller har särskilt stort intresse av det. Om det resulterar i att du börjar bli frustrerad och tappar känslor så kan ju det vara en punkt att trycka på, för det ÄR viktigt med sex i ett förhållande och om den ena parten inte vill försöka göra nåt åt problemet så går det ju inte. Frågan är bara hur mycket tid och energi du vill/orkar lägga ner på att hon ska få igång sin sexlust. Förstår hon hur viktigt det är för dig? Jag har samma problem, fast det är min pojkvän det handlar om. Han vill kunna vara mer frigjord och ha mer sex och jag har sagt att om det inte kommer igång snart så kommer mina känslor försvinna. Kan fan inte leva utan ett bra sexliv och lite vardagsmys och snusk! Onanera gör man väl fan när man är singel eller om man är kåt och ens partner inte är hemma liksom.
  • dimo

    Vet inte om detta är helt säkert men enligt mig så är det inte en ända tjej som blir upphetsad utan beröring. Självklart så vill vi ha sex, för vi vet att vi blir upphetsade vid beröring.

  • Emmi27
    Anonym skrev 2011-02-25 18:47:49 följande:

    Jag känner igen mig... jag skulle absolut kunna tänka mig att leva utan sex! Sexleksaken min kille köpte är oanvänd och vårt sex var väldigt inrutat. Nu har vi i princip aldrig sex längre och det funkar fin fint, bara det finns en massa annan närhet som gos, mys, pussar, kramar...


    Får du närhet av din flickvän kan du väl sköta utlösningarna på egen hand så att säga?


    "Sköta utlösningarna på egen hand" Alltså ursäkta men tror du att det bara är tömningen av säd som TS är intresserad av? Kanske svårt att förstå för nån som inte är sexuell av sig men att kräva att nån ska sköta sina orgasmer själv är inte naturligt. Då passar man inte ihop i sånna fall.
  • drummerboy
    Emmi27 skrev 2011-02-25 18:57:15 följande:
    "Sköta utlösningarna på egen hand" Alltså ursäkta men tror du att det bara är tömningen av säd som TS är intresserad av? Kanske svårt att förstå för nån som inte är sexuell av sig men att kräva att nån ska sköta sina orgasmer själv är inte naturligt. Då passar man inte ihop i sånna fall.
    Jag håller med dig här, alltså sex är som luft, utan luft går det inte att andas. Sex är så mycket mer. Det är kul, det är avslappnande det stärker förhållandet.

    Emmi: alltså jag är i princip beredd att vänta så länge som det krävs, så mycket älskar jag denna tjejen. Jag har sagt till henne hur viktigt sex är för mig, men kanske inte att jag kommer tappa känslor för så är inte riktigt fallet. Det är mer att vårt förhållande skulle vara så mycket roligare och spontanare om hon kunde börja intressera sig lite för sex. Typ se det som en hobby, vad vet jag? Det ska inte vara så jävla komplicerat bara :).

    Dela med er lite vad ni går igång på gärna, det kanske ger mig lite inspiration :).
  • drummerboy
    dimo skrev 2011-02-25 18:56:01 följande:
    Vet inte om detta är helt säkert men enligt mig så är det inte en ända tjej som blir upphetsad utan beröring. Självklart så vill vi ha sex, för vi vet att vi blir upphetsade vid beröring.
    Beröring får hon i massor, kravlös massage, kli på ryggen, kramar och smek. Komplimanger dagligen.
  • Anonym (maja)

    Jag blir kåtare av att ha sex ofta och iböand även onanera själv. Ju oftare jag har sex/kommer desto mer vill jag ha. Sen tänder jag på dominans och självsäkerhet, att inte prata om mys eller pluttinutt-saker

Svar på tråden Hjälp från er tjejer:vad gör er kåta?