• Mats001

    Flyttfirma Stockholm vad kan man lita på?

    Vi kollade efter en flyttfirma i Stockholm på internet och vi inser att vi behöver hjälp. Vilka flyttfirmor kan man lita på? Hemsidor/Portaler finns hur många som helst vilken rekomenderar ni? (INTE OFFERTA LADE IN DÄR OCH FICK EN MASSA SKUMMA SVAR ) Hur kan man kolla vilka som är duktiga? Snälla hjälp mig med detta för vi är en bostadsrättförening som skall flytta så det handlar om många flyttar och man vill ha rätt flyttfirma.

  • Svar på tråden Flyttfirma Stockholm vad kan man lita på?
  • Niels

    Hej Mats,

    Tråkigt att du upplevde att du fick dåligt med svar ifrån Offerta. Samtliga leverantörer hos Offerta är kontrollerade för F-Skatt, Moms, Arbetsgivaravgift och inga skulder hos Kronofogden. Detta brukar vara bra tecken på seriösa företag. Utöver det så har många av våra företag Omdömen och Referenser.

    Om du kontaktar våran kundtjänst på 08 5000 53 10 eller info@offerta.se så kan vi säkert hjälpa dig att komma i kontakt med en flyttfirma som passar in på era behov. Vi har över 300 flyttfirmor i Stockholm.

    Offerta.se
    /Niels Bosma

  • Mats001

    Hej Offerta. Nu har vi fått hjälp utav en välkänd flyttfirma som visade lite mera än F-skatten . Vad jag menar när jag sökte hjälp hos er är att dom som svarade hade 0 i skuldsaldo f-skatt givetvis fördel. Nckdelar var att dom saknade erfarenhet , egna bilar , låga priser , kontant betalning ville alla ha varför tror du? dessutom så var det ofta enskilda företag och det betyder ofta enmansföretag inga personalskatter. Hur som helst så har vi funnit hjälp dyrare än någon hos er men välkända och hade som sagt mer än f-skatt . Mats.

Svar på tråden Flyttfirma Stockholm vad kan man lita på?