• Sommar­ensblo­mma
    Äldre 10 Mar 01:50
    3422 visningar
    0 svar
    0
    3422

    Blir ständigt kissenödig, blod i urinet och inte urinvägsinfektion.

    Jag är en tjej på 20år med oidentifierde besvär mer än att jag fått veta att jag har bakteriell vaginos.

    Jag var hos läkaren för att kolla om jag har urinvägsinfektion, det har jag inte efter två tester är det bevisat. Däremot har en läkare äntligen kunnat bekräfta det jag vetat i två års tid, jag har bakteriell vaginos. Vet dock inte om det löser sig själt och om det har kommit och gått ubnder en tid eller ständigt vrat i två år. Jagb vet inte mycket om hur vbakteriell vaginos funkar mer än att det luktar ofantligt illa. Har fått behandlingskur för detta nu i alla fall.

    Jag har ont när jag kissar, det kliar ordentligt och när man kissar känns det på slutet som om någon trycker vid ungefär livmodern och kisset forsar ut. Jag kissar ca varje timme/var annan timme utan att dricka säskillt mycket. Detta problemet har varit sen i lördags. Har de senaste månaderna sedan oktober haft oregelbunden mens och ont i livmoderområdet emellan mens, lite då och då.  Detta har jag dock trott varit normalkt och inte brytt mig mkt om. Jag har bakåtvänd livmoder kan man tillägga, det kanske är skälet till mina extra smärtor,

    Har ont på höger sida av ryggen, i höjd med njuren. Kan bero på dålig hållning, men då borde jag kanske ha ont i hela ryggen och inte bara en sidan. Har upplevt illamående från tid till tid, magen känns svullen och gör ont, Är orolig för att det kan vra canser eller liknande i antingen underlivet eller njuren.

    Någon som har erfarenhet av bakteriell vaginos och vet om man har myket ont i magen när man har det, om man kiussar ofta oh att det svider där nere hela tiden?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-10 08:30
    Jag är en tjej på 20år med oidentifierade besvär mer än att jag fått veta att jag har bakteriell vaginos.

    Jag var hos läkaren för att kolla om jag har urinvägsinfektion, efter två tester är det bevisat att det har jag inte. Däremot har en läkare äntligen kunnat bekräfta det jag vetat i två års tid, jag har bakteriell vaginos. Vet dock inte om det löser sig självt och om det har kommit och gått under en tid eller ständigt varat i två år. Jag vet inte mycket om hur bakteriell vaginos funkar mer än att det luktar ofantligt illa. Har fått behandlingskur för detta nu i alla fall.

    Jag har ont när jag kissar, det kliar ordentligt och när man kissar känns det på slutet som om någon trycker vid ungefär livmodern och kisset forsar ut. Jag kissar ca varje timme/var annan timme utan att dricka särskillt mycket. Detta problemet har varit sen i lördags. Har de senaste månaderna sedan oktober haft oregelbunden mens och ont i livmoderområdet emellan mens, lite då och då. Detta har jag dock trott varit normalt och inte brytt mig mkt om. Jag har bakåtvänd livmoder kan man tillägga, det kanske är skälet till mina extra smärtor,

    Har ont på höger sida av ryggen, i höjd med njuren. Kan bero på dålig hållning, men då borde jag kanske ha ont i hela ryggen och inte bara en sidan. Har upplevt illamående från tid till tid, magen känns svullen och gör ont, Är orolig för att det kan vara cancer eller liknande i antingen underlivet eller njuren.

    Någon som har erfarenhet av bakteriell vaginos och vet om man har mycket ont i magen när man har det, om man kissar ofta och att det svider där nere hela tiden?

    väldigt mycket felstavningar ser jag nu, fixat till dem jag upptäckt

Svar på tråden Blir ständigt kissenödig, blod i urinet och inte urinvägsinfektion.