• Anonym
    Äldre 21 Mar 12:42
    14950 visningar
    22 svar
    22
    14950

    Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!

    Risken med en sådan operation är att de kommer på någon nerv som gör att du tappar känseln.....inget att rekomendera!

    Lär dig att acceptera dig själv!

  • Anonym
    Äldre 21 Mar 12:56
    #4

    Jag är en heterotjej som älskar lesbisk porr. Letar som en galning efter bra porrklipp med snygga fittor. I porr har ju nästan alla så där smala blygdläppar som du säger, och det tilltalar inte alls mig. Min man och jag pratade om det för ett tag sen, och han håller också med om att det är snyggare med lite större inre blygdläppar.

    Jag såg en tråd här för inte så länge sen där det var en tjej som kände som du och jättemånga skrev till henne att de tycker att stora inre blygdläppar är det sexigaste som finns. Sen finns det så klart de som föredrar små också. Men alla ser olika ut och alla gillar olika saker. Kolla på dinmus.com så får du se hur olika fittor kan se ut. 

    Din pojkväns kommentar var däremot väldigt taskig. Fast det låter som att han försökte vara rolig snarare än menade att vara elak. Lite märligt sätt att skämta dock. Men om han inte gillade din fitta skulle han nog inte fråga om han får bita och suga på den heller.

  • Anonym
    Äldre 21 Mar 13:46
    #10
    Anonym skrev 2011-03-21 12:56:25 följande:

    Jag är en heterotjej som älskar lesbisk porr. Letar som en galning efter bra porrklipp med snygga fittor. I porr har ju nästan alla så där smala blygdläppar som du säger, och det tilltalar inte alls mig. Min man och jag pratade om det för ett tag sen, och han håller också med om att det är snyggare med lite större inre blygdläppar.

    Jag såg en tråd här för inte så länge sen där det var en tjej som kände som du och jättemånga skrev till henne att de tycker att stora inre blygdläppar är det sexigaste som finns. Sen finns det så klart de som föredrar små också. Men alla ser olika ut och alla gillar olika saker. Kolla på dinmus.com så får du se hur olika fittor kan se ut. 

    Din pojkväns kommentar var däremot väldigt taskig. Fast det låter som att han försökte vara rolig snarare än menade att vara elak. Lite märligt sätt att skämta dock. Men om han inte gillade din fitta skulle han nog inte fråga om han får bita och suga på den heller.


    Har läst samma tråd tror jag nog . Överhängade antal föredrog stora blygläppar, blev nästan förvånad fatist .-)

    Själv har jag också en "fladdermus" . Har aldrig haft omplex och min man älskar den
  • Anonym
    Äldre 3 Sep 08:51
    #15

    Om du var nöjd fram tills han kommentar så är det förmodligen inte hos dina blygdläppar felet ligger.

  • Anonym
    Äldre 3 Sep 10:46
    #17

    Han låter riktigt oerfaren om han tror porrfilm är norm...

  • Anonym
    Äldre 6 Sep 08:04
    #20

    Jag har också för stora inre. Eller egentligen är det bara den ena.
    I tonåren va det fruktansvärt. Varenda ny kille man hade sex med (inte för att det blev så många, men ni fattar vad jag menar) trodde jag han skulle tycka jag va äcklig. Men ingen sa något...
    Nu är jag i fast förhållande sedan ett par år tillbaka och min sambo har inte sagt något om det. Han tycker om mig ändå oavsett hur jag ser ut "där nere".
    Jag förstår hur du känner men jag gjorde ingenting åt det och jag lärde mig acceptera det. 
    Det enda fysiska som detta gör för mig är att jag inte kissar helt rakt ner i toaletten, utan lite på sidan. 
    Och det bryr jag mig verkligen inte om...  

Svar på tråden Mina inre blygdläppar är fula och för stora, min pojkvän kalla dom groteska..Vill förminska dom!