• Anonym (Skönt)

    Lära sig att få fontänorgasm

    Tror mig ha bevisat att man kan lära sig att få fontänorgasm. Min man och jag har försökt i ett halv år, inatt lyckades det Glad. Inget jätte sprut men när jag äntligen lyckats kanske jag lyckas spruta mer nästa gång.

  • Svar på tråden Lära sig att få fontänorgasm
  • kire

    Grattis!
    Sägs ju att det är något alla kvinnor kan lära sig. Jag har dock gjort en "fysisk" obervation, de kvinnor jag träffat som kommit i mer eller mindre stora fontänorgasmer har alla haft en sak gemensam. Man har kunnat känna deras g-punkt ganska tydligt med fingrarna medan på andra så känns den inte alls, även om den förmodligen finns där. Kanske inte konstigare än att en del har större blygdläppar än andra men helt klart så blir det ju lättare att hitta g-punkten om man verkligen kan känna den också.

  • Anonym
    kire skrev 2011-03-26 12:06:10 följande:
    Grattis!
    Sägs ju att det är något alla kvinnor kan lära sig. Jag har dock gjort en "fysisk" obervation, de kvinnor jag träffat som kommit i mer eller mindre stora fontänorgasmer har alla haft en sak gemensam. Man har kunnat känna deras g-punkt ganska tydligt med fingrarna medan på andra så känns den inte alls, även om den förmodligen finns där. Kanske inte konstigare än att en del har större blygdläppar än andra men helt klart så blir det ju lättare att hitta g-punkten om man verkligen kan känna den också.
    Hmmmmm....hur känns G-punkten? Beskriv!
  • Anonym

    Försöker lära mig detta med..... Köpte t o m en g-punktsstav. Har hittat punkten, men har väl den mentala biten nu ist....

  • Anonym

    G-punkten påminner lite om en svampig knöl... och den blir hårdare när man stimulerar den.

  • Jonzonto
    Noxigen skrev 2011-03-26 14:38:25 följande:
    Som en skrovlig kött kudde Lätt att hitta.
    Hahahaha! "Mysigt" beskrivet hörrö du.. :P
    Men tror inte jag skulle kunnat beskriva det bättre själv iofs...  Det är iaf en yta som inte är lika glatt och slät som resten.. :)
  • Noxigen
    Jonzonto skrev 2011-03-26 14:40:42 följande:
    Hahahaha! "Mysigt" beskrivet hörrö du.. :P
    Men tror inte jag skulle kunnat beskriva det bättre själv iofs...  Det är iaf en yta som inte är lika glatt och slät som resten.. :)
    Inte slät men är ju glattigt där ändå .

    Om du lockar på någon med fingert i luften (typ komsi komsi) gör lika dant inne och mot venusberget...Be partner göra det för enkelheten skull. 
  • Noxigen

    Bäsa sättet o göra är att slicka klitoris, och locka med finger/fingrar inne samtidigt...Brukar uppskattas

  • Jonzonto

    Lite tryck mot blygdbenet verkar också ha bra effekt på det.. Dock har jag aldrig lyckats ge en fontänorgasm ännu! :(
    Men däremot djävligt kraftiga vanliga orgasmer och multipla iofs.. :) 

Svar på tråden Lära sig att få fontänorgasm