• Anonym (Nybörjare)

    Börja slicka rumpa?

    Jag har lust att slicka rumpa på min kille men vet inte hur ajg ska börja,. Jag pillar där och det älskar han och har gett signaler att han vill ha mer, men vi har inte uttalat pratat om just det. Jag tänker bara att det är liksom inget man riktigt gör bara när man ändå är därnere eftersom det ligger lite svårare till, att komma åt menar jag. Eller kan man göra det när killen ligger på rygg, kan man komma åt?
    Annars funderar jag på om jag kunde massera honom med olja liggande på mage, och sen kanske massera ner mellan skinkorna och sen när han blir upphetsad be honom ställa sig på alla fyra. För det känns inte riktigt bra att be honom stå på alla fyra helt från början. Eller? Är inte det en position som känns lite omanlig?

    Slicka i rumpan och runka, är det så man gör? Jag brukar ta satsen i munnen, det är ju mycket smidigare, men det är kanske inte lika skönt att avbryta och krångla sig ner under magen på killen precis innan? Vad säger ni?

  • Svar på tråden Börja slicka rumpa?
  • Anonym (kåtslag)

    Min tjej bad om 69:an, och sa att hon ville att jag skulle vara överst. Sedan sög hon mig och smekte mina skinkor. Sedan flyttade om bakåt, bet mig i skinkan, och slickade i springan och sedan ner runt anus. Blev jur kåt som helst. Sade att jag ville slicka henne också, men det var svårt när hon låg på rygg, men hon tog en kudde och lade under rumpan så jag kom åt. Hon fick orgasm direkt!

    Sedan dess har vi gjort det flera gånger, men din idé låter bra - massera honom med olja, sätt dig mellan hans ben så han måste sära dem, sedan är det bara att börja slicka. Men gör honom riktigt kåt först, böj dig ned, låt ditt hår smeka hans rygg, gnid dina nakna bröst mot hans rumpa, kör en hand in mellan benen och massera kulorna och kuken, kyss hans rumpa, och slicka sedan.

    I missionären kan du föra en hand under ditt ben och grabba tag i hans rumpa, stimulera med ett finger. Men se till att du fuktar det först genom att doppa i dig själv först.

    Ha så kul! Och berätta hur det gick!

  • Anonym

    I 69an med honom överst? Är ju rätt så lätt att komma åt o göra både det ena o det anda då!

  • Välvillig

    Ge honom en avsugning när han ligger på rygg. Sen tar du en kudde och lägger under hans rumpa och särar på hans ben. Då kommer du åt bra.

    Eller så kan du göra som ett ex till mig gjorde. Jag kom ut från duschen och gick fram till henne när hon läste en bok och stoppade kuken i munnen på henne. Efter en kort stunds avsugning tog hon tag i mig, vände på mig, särade mina skinkor och borrade in tungan i rumpan på mig. Det kändes bra! Tungan ute

  • Anonym (Nybörjare)

    Å vilka bra tips! Men om man gör 69:an med honom överst, kan man då runka samtidigt? Det måste ju bli lite trångt för handen, för man måste väl ändå pressa sig upp för att komma åt anus?

    Är det att rekommendera at göra honom riktigt kåt först alltså? Kan det vara känsligt annars?

    Längtar att pröva!!

  • Anonym (gillar)

    min kille gillar det, eller ja.. allt som har med rumpan (både hans o min) att göra  Skrattande

    så här brukar jag göra: han ligger på rygg och jag är mellan benen på honom, eller så "sitter" jag på ena sidan om honom o lutar mig lite snett ner då.. över honom (svårt att förklara riktigt..) men bäst är att inte "gå rakt på" utan smeka honom över över allt, kyssa honom på insidan av låren tex o sen brukar jag ibland suga honom lite o sen förflytta mig ner mot rumpan. han är extremt känslig när man är i området.. ja, mellan pungen o analen.. galet härligt att se honom njuta :D sen brukar jag slicka honom o fukta ett finger o se runka av honom samtidigt, men ofta så brukar han ta över runkandet sen efter ett tag då jag tydligen är rätt dålig på att göra fler saker samtidigt Drömmer ibland brukar jag sen kunna ta honom i munnen precis innan det går för honom, o masserar med fingret på, ja heter det g-punkten hos killar...(?)  han har iaf en punkt i analen som är extra skön att massera o då jag gör det samtidigt som jag suger av honom får han sån himla orgasm så han skakar i kroppen efteråt! Underbart att se!

  • Anonym (Nybörjare)

    Å var sitter den punkten?
    Brukar du röra fingret ut och in, som en juckande rörelse? Jag tycker inte själv om det så mycket så jag brukar inte göra det men det betyder ju iof inte att han itne tycker om det,. Eller masserar du mer inuti, utan att dra in ohc ut?

  • Anonym (Utseende)

    Ursäkta en nyfiken fråga, är det inte väldigt hårigt där bak? Känslan kan locka men utseendet gör mig tveksam.. Bara jag som tänker på det?

  • Thomas 66
    Anonym (Utseende) skrev 2011-03-27 22:03:42 följande:
    Ursäkta en nyfiken fråga, är det inte väldigt hårigt där bak? Känslan kan locka men utseendet gör mig tveksam.. Bara jag som tänker på det?
    Det finns ju rakhyvel! : )
  • Anonym (gillar)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2011-03-27 21:52:10 följande:
    Å var sitter den punkten?
    Brukar du röra fingret ut och in, som en juckande rörelse? Jag tycker inte själv om det så mycket så jag brukar inte göra det men det betyder ju iof inte att han itne tycker om det,. Eller masserar du mer inuti, utan att dra in ohc ut?
    den sitter just innanför, några cm upp på sidan mot.. ja mot framsidan på killen, haha, mot kuken :D visste inte detta heller men googlade på typ "killar g-punkt" eller nåt liknande o hittade lite om det. o jag brukar sätta ena fingret upp, med glidmedel, och sen bara trycka mot, massera.. man känner dra den punkten tycker jag.. känns på nåt sätt hårdare just där, iaf på min kile (som är enda jag gjort detta på). han gillar att jag trycker rätt hårt, ibörjan vågade jag inte ta i alltför mycket när man inte riktigt hade koll, men övning ger färdighet. drar inte in o ut utan bara masserar i lite "cirkulerande" rörelser.

    Känns lite konstigt skrivet nu, men som sagt,googla på det så borde du hitta bra beskrivning. kan kolla om jag råkar hitta sidan som jag läste på...
Svar på tråden Börja slicka rumpa?