• Anonym (sugaren)

    attt suga på napp som vuxen

     



     e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

  • Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (Pandamamma)

    Ja, väldigt konstig jämförelse med homosexuella män. Bara för det tycker jag att du é konstig!!! Lägg av med nappandet!!!

  • Anonym

    Jag har napp när ja sover. Och ja är 40+ inget konstigt med de.

  • Anonym (sugaren)
    Anonym (Pandamamma) skrev 2011-03-27 11:48:34 följande:
    Ja, väldigt konstig jämförelse med homosexuella män. Bara för det tycker jag att du é konstig!!! Lägg av med nappandet!!!
    kommer aldrig lägga av med de,de va bara en jämförelse. att vissa saker e accepterat medans vissa inte.
    dover man med napp så slipper man gnissla tänder ;)
  • justja

    hahahhaa skojar du???? sova med napp i vuxen ålder ,,nej fy,,

  • Anonym (sugaren)
    justja skrev 2011-03-27 21:34:18 följande:
    hahahhaa skojar du???? sova med napp i vuxen ålder ,,nej fy,,
    nyttigare än att röka..... ;)
  • justja
    Anonym (sugaren) skrev 2011-03-27 21:35:17 följande:
    nyttigare än att röka..... ;)
    jo det är det men nångång måste man kanske sluta med nappen ,,sj tycker jag strax efter 3 år..
  • Anonym (fia)

    Jag blir nyfiken om din barndom. Att du som vyxen känner ett behov som hör dill bebisstadiet kanske kan bero på att du inte fick utlopp för det behov du behövde

  • Anonym (sugaren)
    justja skrev 2011-03-27 21:37:58 följande:
    jo det är det men nångång måste man kanske sluta med nappen ,,sj tycker jag strax efter 3 år..
    men gillar man känslan så gör man,och relaterar de inte til barn!
  • Priceless Perfection
    Anonym (sugaren) skrev 2011-03-27 21:35:17 följande:
    nyttigare än att röka..... ;)
    Jamen där gav du mig en idé. Varför inte använda napp som avvänjningsmedel vid rökning? Skitbra ju!
    Du är den enda som begränsar dig
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen