• Majali

    Jätte mycket mensvärk men ingen mens?

    Snälla någon som känner igen sig? Jag har av och till haft SUPER mycket mensvärk av och till. Sådär som att NU kommer mensen. Man har ju haft mens några gånger i sitt liv så man vet ju EXAKT hur det känns NÄR den skall komma. Varför är det så? Jag menar, HUR länge kan man ha så?Vet ju inte när jag hade BIM, brukar ha mellan 26-25 dagar. I dag är det dag 35. Gjorde ett test den 28/11 dag 28=neg. Gjorde också ett test på Sophiahemmet 1/12 = neg. Kan mensen bara försvinna?
    Snälla någon med liknande erfarenheter???

  • Svar på tråden Jätte mycket mensvärk men ingen mens?
  • Majali

    Ingen???????
    *Puff puff*
    Någon som haft såhär och sedan testat plus?????

  • Suzanna

    Jag hade denna månaden innan mens HEMSK mensvärk kvällen innan mensen kom. Riktiga värkar nästan. Sedan dök den upp på morognen, men jag ska testa idag trots mens eftersom jag känner mig gravid. Hoppas det beror på växtvärk för din del

  • Majali

    Suzanna, ja det låter ju mer rimligt att ha jätte mensvärk och sedan kommer mensen,,, När skall du testa?
    Tänk om det är missfall på gång för mig. Har en kompis som VISSTE att hon var gravid. Hon gjorde 3 tester, alla neg. Några veckor senare fick hon missfall. Kanske är det så för mig.
    Kan man verkligen ha växtvärk som är så kraftig att det känns som om mensen skall komma?
    Håller tummarna för dig!

  • tingeling79

    Alltså.... jag hade mensvärk hela förra veckan men ingen mens kom, var säker på att NU är jag med barn... men så kom den i fredags och besvikelsen var stor men det är bara att köra vidare.

  • Ememson

    Jag är på BIM+1 och har de senaste dagarna varit väldigt frusen, har trott att jag har en förkyldning på gång men den har inte dykt upp. Igår hade jag väldigt mycket mensvärk (vilket jag aldrig har innan mens) och idag har jag fortfarande lika mycket värk.

Svar på tråden Jätte mycket mensvärk men ingen mens?