Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Älskar att titta på när killar runkar!!

Ons 6 apr 2011 14:06 Läst 336405 gånger Totalt 1608 svar
    Anonym (Melod­y)
    Visa endast
    Ons 6 apr 2011 14:06

Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Sön 31 aug 20:34 #1592
    SAD skrev 2014-04-03 21:08:17 följande:

Älskar när dom sprutar! Älskar sperma helt enkelt!

Ja jag kan hålla med, sexigt och tändande! Nu blev jag våt1
  • Mån 1 sep 01:21 #1593

ring mig 0729'079832

• Mån 1 sep 01:30 #1594

så ofta jag kan.. ring mig 0729'079832

• Mån 1 sep 01:52 #1595
    Anonym (smiska kvinna) skrev 2014-04-07 17:23:22 följande:
    Det var ju din kille skrev jag ju! Din kille smiskar dig och smyger successivt ned ena handen mot snoppen och pillar.
    Ja och jag skulle skratta för det innebär att jag kan smita ifrån smisket. Hajjar du? Har han tänkt smiska mig så får han fan i mig se till att hålla mig på plats också. Det lämnar inte utrymme till att börja runka sig själv vips.

Dock tycker jag ju om att se en man runka så.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Mån 1 sep 07:23 #1596
    HäckHäxan skrev 2014-09-01 01:52:01 följande:
    Ja och jag skulle skratta för det innebär att jag kan smita ifrån smisket. Hajjar du? Har han tänkt smiska mig så får han fan i mig se till att hålla mig på plats också. Det lämnar inte utrymme till att börja runka sig själv vips.

Dock tycker jag ju om att se en man runka så.
    Hehe nej ingen simultantkapacitet här inte , antingen smisk eller runk...
  • Mån 1 sep 08:58 #1597
    taquine skrev 2014-09-01 07:23:16 följande:
    Hehe nej ingen simultantkapacitet här inte , antingen smisk eller runk... smile2.gif
    Hahaha om inte mannen är bläckfisk då så han har armar så det räcker och blir över för allt.

Var sak har sin tid bla bla bla
  • Ons 8 okt 13:22 #1598

Tjejer adda  mig på snapchat @todclifton1

• Anonym (Gemen­sam onnani­)
    Visa endast
    Ons 8 okt 15:01 #1599
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:

Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

Gemensam onnani är ju mycket skönt och upphettsande
    Jag söker sedan länge kvinnor som som tänder på att se mig runka.
    Uppsala - Västerås +10 mil åker jag gärna för att träffa en kvinna med samma intresse.

sommarfest@yahoo.se
  • Anonym (hsan)
    Visa endast
    Igår 01:21 #1600

någon tjej/kvinna intresserad av att cama, se live eller något annat?=) hör av er hakan_lundborg@live.se

• Anonym (hsan)
    Visa endast
    Igår 01:45 #1601

kan tillägga att jag kan komma hur många ggr som hellst;)

• Anonym (quinn­a i solen)
    Visa endast
    Igår 08:31 #1602 +1

Varje sommar och nästan varje semesterresa försöker jag planera så att jag får se kukar och killar/män som runkar.
    (Nåja, jag har också en hel del andra kriterier när jag planerar, men detta är en detalj som ingår i min planering...).
    Jag tycker det är läckert och jag tänder (bland mycket annat...) på att visa upp mig och att killar/män visar upp sig för mig och tillfredsställer sig själva medan de tittar på mig.

• Igår 09:27 #1603
    Anonym (quinna i solen) skrev 2014-12-17 08:31:02 följande:

Varje sommar och nästan varje semesterresa försöker jag planera så att jag får se kukar och killar/män som runkar.
    (Nåja, jag har också en hel del andra kriterier när jag planerar, men detta är en detalj som ingår i min planering...).
    Jag tycker det är läckert och jag tänder (bland mycket annat...) på att visa upp mig och att killar/män visar upp sig för mig och tillfredsställer sig själva medan de tittar på mig.

Kul att det finns kvinnor som uppskattar detta! Var reser man för att få uppleva sånt förresten?
  • Igår 09:33 #1604
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:

Kan du tända på att själv runka av killen?
    Visa endast
    Igår 09:36 #1605

T ex:
    Många svenska naken-/nudiststränder.
    MasPalomas, Cap d Adge och många grekiska (naken-/nudist-) stränder,
    är några av de exempel jag har provat.

• Igår 09:43 #1606
    Anonym (quinna i solen) skrev 2014-12-17 09:36:09 följande:

T ex:
    Många svenska naken-/nudiststränder.
    MasPalomas, Cap d Adge och många grekiska (naken-/nudist-) stränder,
    är några av de exempel jag har provat.

Låter trevligt! Men är det inte lättare att hitta nån på hemmaplan som vill göra detta för dig?
    Visa endast
    Igår 11:01 #1607 +1
    pojken81 skrev 2014-12-17 09:43:39 följande:
    Låter trevligt! Men är det inte lättare att hitta nån på hemmaplan som vill göra detta för dig?
    Jamen jag har ju någon på hemmaplan, som även oftast följer mig på resor!
    Han gör det gärna för mig, både på hemma- och bortaplan.
    Men jag tycker det är kul även med lite omväxling,
    min man gillar det också.
    Och en mycket lycklig kvinna är jag!
    Solig
  • Igår 23:32 #1608

Tar gärna emot pm från tjejer/kvinnor ????