• Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 17 Dec 08:31
    699623 visningar
    1824 svar
    +1
    1824
    699623

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Varje sommar och nästan varje semesterresa försöker jag planera så att jag får se kukar och killar/män som runkar.
    (Nåja, jag har också en hel del andra kriterier när jag planerar, men detta är en detalj som ingår i min planering...).
    Jag tycker det är läckert och jag tänder (bland mycket annat...) på att visa upp mig och att killar/män visar upp sig för mig och tillfredsställer sig själva medan de tittar på mig.

  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 17 Dec 09:36

    T ex:
    Många svenska naken-/nudiststränder.
    MasPalomas, Cap d Adge och många grekiska (naken-/nudist-) stränder,
    är några av de exempel jag har provat.

  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 17 Dec 11:01
    +1
    pojken81 skrev 2014-12-17 09:43:39 följande:
    Låter trevligt! Men är det inte lättare att hitta nån på hemmaplan som vill göra detta för dig?
    Jamen jag har ju någon på hemmaplan, som även oftast följer mig på resor!
    Han gör det gärna för mig, både på hemma- och bortaplan.
    Men jag tycker det är kul även med lite omväxling,
    min man gillar det också.
    Och en mycket lycklig kvinna är jag!
    Solig
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 18 Dec 17:08
    Trunk skrev 2014-12-18 12:24:49 följande:
    Åh underbart! Jag njuter av att se en kvinna visa upp sig! Försöker hetta ett ställe där min tjej kan få göra det! Skulle vara oerhört tacksam om du har några tips på platser? PMa gärna!
    Jag har ju redan gett mina exempel.
    Det är enkelt att finna fler om du bara intresserar dig lite.
    Jag kan ju inte ge dig specifika tips eftersom jag inte känner till vart i världen du kan tänka dig...
    Resten får du fixa själv!

    (Tittare och runkpellar har jag redan tillräckligt många! Så jag hoppas du klarar förstå att jag tänker inte berätta för dig exakt vart jag brukar visa upp mig...).

    Din tjej kan jag dock gärna prata med om hon nu skulle vilja ha kontakt och tips av mig?
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 19 Dec 14:18
    Trunk skrev 2014-12-19 12:55:58 följande:
    Förlåt jag läste dåligt i tråden och jag håller med om de platser du beskriver. vi befinner oss på västkusten för övrigt. Jag har sett en del otroligt fina filmer från maspalomas...  och blir väldigt upphetsad av tanken på att se min tjej i samma situation... ett härligt minne att ta med sig in i sängkammaren när regnet står som spön i backen. Min flickvän är inte drivande utan låter mig vara den som driver det hela... därför pratar jag och inte hon. Det är inte dig jag är ute efter utan att min tjej får njuta. Ha det härligt! :)
    Ok, vad trevligt.
    Jag har en del erfarenheter även från västkusten, men det ligger nu några år tillbaka i tiden. Kanske dags igen till våren?
    Jag har alla möjligheter att visa henne vägen och skapa dessa möjligheter för henne om hon skulle önska. I så fall kan jag gärna prata med henne om hon nu skulle vilja ha kontakt och tips av mig?
    Du skulle ju då självklart finnas med, men din roll i det hela skulle i så fall vi alla ömsesidigt komma överens om. Hur som helst så kulle det bli en fin möjlighet även för dig, att få se din tjej i denna situation, att i verkligheten få vara med om detta som är väldigt upphetsande och att få skapa ett minne för dig och er att ta med er.
    Men killar/män som vill driva det hela, sådana kontakter har jag så det räcker...
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 19 Dec 15:59
    Trunk skrev 2014-12-19 15:28:48 följande:
    Mmm det låter bra... men att få kontakt men någon anonym är inte helt lätt så vi får fixa detta själva vilket vi säkert gör! Snart blir det en tur till ett soligt florida,,, vi får väl se vad som händer där. Ha det gott i solen! ;)
    Nåja, om det kom fram till hur hon och jag skulle kunna få kontakt med varandra så ska jag nog klara av att lösa just det problemet, om hon skulle vilja (och om hon finns?)...

    Tack.
    Ha det så gott själv!
  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 19 Dec 16:55
    TomNorr skrev 2014-12-19 16:02:00 följande:
    kände mig lite osäker om det var OK att runka för någon där, fast jag gärna skulle göra det. En gång har jag gjort det, men då höll tjejen på att smeka sig själv innan, så det kändes inte så riskfullt. Men annars vågar jag inte riktigt.
    "Bjuder" du in killen (killarna) på något sätt, eller börjar de spontant runka för dig? Hur vet dem att det är OK för dig och din man?
    Någon tipsade mig om nedan text. Jag tycker den är rätt ok:

    Om du ser oss på stranden


    Råd till Observatörer
    Detta är hämtat från någon annan. Sprid den gärna, klart tänkvärt för en del fluktare, spanare, storkar, runkpellar m fl. 
    Läs och lär ni som vill titta på och är sugna på att eventuellt få delta!

    GUIDE för Observatörer - Åskådare - ?Spanare? - ?Fluktare?
    Många gillar att ha sex ute i naturen. Men det här att tända på att bli sedda kan vara väldigt varierande. Vissa tänder på vetskapen och spänningen av att någon kan upptäcka dem andra är lite mer exhibitionistiskt lagda och medvetet väljer ställen där dom räknar med att bli upptäckta av andra par, ensamma tjejer eller killar. 
    Den här guiden riktar sig till åskådarna, ?spanarna?, fluktarna. 
    Tipsen och råden är sammanställa av egna och andras erfarenheter och önskemål och är till för att vi alla ska få det mysigt och trevligt.
    Om du som tittare respekterar detta så kanske du får en del eller alla dina önskemål uppfyllda!

    *** UPPTÄCKTEN ***
    Var lyhörd, diskret och ödmjuk.

    *** SOLBADARNA ***
    Om du upptäcker ett par som ligger nakna och solar betyder inte det med automatik att de vill visa upp sig för dig. De kanske bara är vanliga naturister som gillar att sola och bada näck. Vill du ändå möjligen få chansen spana på ett sådant par är det nog bäst dig att de inte upptäcker dig.

    *** SEXSMYGARNA ***
    Ser du att paret smeker varandra eller kanske exponerar sina kroppar lite mer än normalt har du kanske hittat ett par som kan vara med på noterna. 
    Håll avståndet men om du försiktigt placerar dig så att någon i paret kan se dig och får ögonkontakt så får du strax en signal som säger om det är OK eller inte OK att du tittar på. Ett litet leende och/eller om paret fortsätter med sitt sex eller kanske till och med blir lite djärvare när de sett dig en tydlig vink om att allt är OK så långt. Om de däremot genast slutar upp och skyler sig har du stött på ?Solbadarna? (se ovan).

    *** BUSPARET ***
    Om du märker att paret inte misstycker att du finns där, kan du efter en stund mycket sakta och försiktigt ta dig lite närmare. Om de är nakna ska du också vara det. Från leendet på kanske ca 20 meter kan du i första steget försiktigt närma dig till ca 10 meter. Om du vill lyckas så var respektfull och vaksam på signaler från paret. Fortsätter de eller om du får uppmuntrande leende när de märker att du närmar dig tycker de nog att det är OK.
    Låt paret styra ? Allt måste ske på kvinnans (parets) villkor om du ska kunna lyckas. När du befinner dig omkring 10 meter från paret bör du anpassa dig själv till situationen. Då paret förmodligen ligger ner bör du inte stå upp (och glo), sätt dig ner så upplevs du inte skrämmande eller hotfull. Om paret sex-smeker varandra kan du börja runka lite lätt. Men ta det gärna lite försiktigt.
    (Kom inte fram och börja ?tok-runka?, då är det kört och du har misslyckats!) Låt hela tiden paret vara lite mer avancerade än du, så är det bara trevligt för paret att du smeker dig själv. Du visar då att du uppskattar dem och det dom låter dig vara med om.
    Låt paret styra, var hela tiden uppmärksam på deras signaler. Om paret fortsätter och blir mer avancerade kan du om du vill ta dig lite närmare, lugnt och försiktigt och var mycket uppmärksam på signalerna.
    När du kommer fram till några meter från paret kan du fråga om det är OK att du sitter där. Du märker nu om du till och med kan sätta dig ännu närmare. Men var försiktig. De flesta bus-par vill bara ha åskådare och inget mer. Om du går över gränsen så har du misslyckats och får lämna.
    VARNING: Försök aldrig minska avståndet snabbt eller utan ögonkontakt. När paret väl upptäcker att du är för nära har du skrämt dem och de avbryter troligen direkt.

    *** SWINGERPARET ***
    Har du dock kommit så här långt finns det en kanske en liten möjlighet att du träffat på ett par som inte har något emot att du är med och leker. Fråga t ex lågmält om du får känna lite grand, kanske bara på hennes fot till att börja med, men prata inte mycket, du kan lätt babbla bort stämningen, då har du misslyckats.
    OBS: För att vara med och leka får du absolut inte lukta svett utan du måste vara ren och fräsch. Händerna MÅSTE vara helt rena. Ingen saliv eller gammal sperma får finnas på dina fingrar! Var lyhörd, diskret och ödmjuk, tar någon bort din hand betyder det NEJ. Försök då inte samma igen. Vill du slicka måste du fråga innan. Om det skulle gå så långt att du får knulla MÅSTE du ha kondom och din saliv får ABSOLUT INTE användas som glidmedel.

    *** LEKEN ÄR REDAN IGÅNG ***
    Kanske upptäcker du paret genom att du ser andra fluktare. Var uppmärksam på kvinnans (parets) reaktioner, i det här läget kan du kanske hoppa över några steg. Men KOM IHÅG; bara för att paret bjudit in någon annan för att leka betyder det INTE att du också är välkommen. Låt situationen avgöra och var inte för framfusig. 
    Så om du är hel och ren, lyhörd, diskret, ödmjuk, respektfull och medveten om att allt sker på kvinnans (parets) villkor kan finnas en chans att du lyckas, 
    och att både du och paret kan få ett oförglömligt sexigt minne tillsammans.

  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 19 Dec 16:57

    Synpunkter på ovan är mycket välkomna.
    Och det är helt ok att sprida denna text vidare.
    Solig

  • Anonym (quinn­a i solen)
    Äldre 19 Dec 17:48

    Det skiftar pga av många olika omständigheter vilken kategori vi för dagen finns i...

    Vi är på inget sätt några "sexgalningar" som alltid knullar vilt på stranden, och med vem som helst.
    Jag och vi är mycket restriktiva!

    Ofta finns vi i "Textilkategorin" alltså vanliga påklädda, vilka inte ens nämns i detta sammanhang.

    Sedan har vi väl tassat lite i alla kategorierna även om vi vanligtvis inte identifierar oss som "swingerparet",
    (men enstaka undantag/tillfällen kan finnas...)
    Solig

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!