• Lenita­84
    Äldre 11 Apr 09:46
    19327 visningar
    5 svar
    5
    19327

    Ont i äggstockarna

    Hej!
    Skall till Kk imorgon på undersökning men AJ va ont jag har, det spänner, drar och någon molandekänsla i äggstockarna, började förra veckan i tisdags :( springer och kissar hela tiden och då blir det bättre men kommer lika snabbt igen. Det gör små ont hela tiden och värker... Och min mage är svullen som en ballong. :(

    Någon som har haft detta "onda" i äggstockarna!? Man blir ju lite orolig... Eftersom det känns så HELA tiden :(

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden Ont i äggstockarna
  • Lenita­84
    Äldre 17 Apr 06:34
    #2

    Hej!

    Ja visst är det jobbigt! :(
    Jag var på KK och där sa dem något om Gulesäck eller Gulkropp... Men inget om någon graviditet. Hon sa att hon såg att jag hade haft ägglossning och att den kanske kommer om ca en, två veckor. Man kunde visst få så ont ibland av ägglossning. Men allt såg fint ut på Äggstockarna och i Livmodern.

    Jag gjorde gravtest igår men jag vet ej om det var positivt eller negativt, kunde ej tyda det.
    Såg ut som ett svagt plus men när jag tog det till ljuset och höll uppe det var det negativt.. Hm

    Har fortfarande spänningar om jag är kissenödig ( och det är jag hela tiden) Yr när jag ställer mig upp, svullen mage och illamående när jag ser killen min äta.. Av lukten och av maten... Men vi får se om mensen kommer nästa vecka... Om den ej kommit på Onsdag så tar jag ett gravtest.

    Du måste berätta hur det gick hos BM och vad dem sa :))


     


    Kram

  • Lenita­84
    Äldre 19 Apr 14:02
    #3

    Hur gick det!?

  • Lenita­84
    Äldre 21 Apr 04:42
    #5

    Hejsan!

    Ja det låter lite som det, men skall man ej ha massa flytningar då? Eller det har du!? Usch hoppas att du får svar snart på vad det kan vara! Måste berätta sen hur det gått... Har det onda ej gått över för dig!?


     


    Jodå jag är gravid visst! :) Lite rädd är jag allt eftersom jag hade två st missfall förra året som båda slutade med Skrapning :( Så jag tar det som det kommer, det värsta är att man skall berätta för killen med.. det kommer bli jobbigt.. Haha Han vill ha men han vill oxå vänta så min kropp repar sig eftersom min mens har varit fruktansvärd dem gångerna jag haft den :(


    ;Men men får la berätta för han idag haha.. Gjorde + på stickan igår men det var svagt så gjorde ett nu när jag gick upp och jodå... +.. Hahah Men har ont i högra äggstocken :( så lite rädd att det kommer sluta i missfall... Men skall till KK nästa vecka eftersom dem vill ha koll på mig...

Svar på tråden Ont i äggstockarna