• Anonym (lesbisk)

    Slickteknik

    Jag vill veta hur ni tjejer vill bli slickade!
    Jag vet hur jag vill bli slickad, hur jag tycker det är upphetsande att slicka min tjej men nu vill jag ha nya ideér!!Tungan ute Hur är dröm oralsexet för er?

  • Svar på tråden Slickteknik
  • Anonym (bi)

    För min del älskar jag ha ett par fingrar i mig samtidigt som jag blir slickad på och runt klitoris. När jag hade sex med en annan tjej, så var jag förvånad över att hon tyckte illa om att ha mer än ett finger inuti, trots att det inte var några problem med att få plats med mer.

    Min nuvarande kille gjorde misstagen i början att vara för försiktig. Han använde typ bara tungspetsen, och var väldigt osäker på hela grejen. Det börjar bli bättre nu, men han slickar mig inte särskilt ofta :(

  • Anonym (lesbisk)

    jag själv är inte så förtjust i fingrar medans min tjej älskar det!

  • Anonym (BigO)

    Jag gillar när min man håller isär blygdläpparna och slickar ömsom mjukt med hela tungan och ömsom hårt med tungspets... Också väldigt skönt när han suger/biter på klitoris. Mmmm...

  • Anonym

    Jag blir helt tokig när min kille suger och slickar på klitoris. Det är SÅÅÅ skönt!:)

  • Anonym (...)

    min sambo brukar först smeka med fingarna och sedan slicka försiktigt runtomkring och samtidigt smeka innerlåren. sedan slickar han nedifrån och upp med låånga sköna slick samtidigt som han fingrar i. I början vill jag ha det mjukt men efter ett tag vill jag att han ska slicka hårdare och hårdare. och gärna suga in klittan då och då. jag gillar även när han slickar hela vägen dvs från rumpan och fram =) och ofta sticker han in tungan i mig.
    när jag börjar närma mig orgasm så vill jag ha ett finger bak först mjukt och sedan lite hårdare och sen kommer orgasmen. ofta blir det blöta sådana =)

  • Anonym ("bi")

    Jag gillar att bli slickad med långa "slick" i början och allt eftersom mer fokus på klittan. När jag närmar mig orgasm så gnuggar min man med munnen från sida till sida lite och slickar mer intensivt... Brukar bli sköna orgasmer! Helst utan fingrar, hellre en dildo isf....

    Har slickat  ganska många gånger själv och kommit fram till att nog de flesta tjejer vill ha ganska hårda och intensiva slick på klittan, ingen jag varit med vill att jag skall använda fingrarna samtidigt.. Som variation emellanåt isf..

    Sen är det ju j*vligt häftigt att ha 69:an två tjejer, iochmed att det är så oerhört mycket skönare att bli slickad åt det hållet! Har du inte testat det, så rekomenderar jag verkligen det!!! ;)

    Ett par tjejer jag slickat föredrog att jag inte skulle sära på blygläpparna, utan "dra blygden" uppåt mot magen typ så Klittan "pluppar" ut ändå, bad min man att göra så på mig för ett tag sen och det VAR faktiskt mycket skönare!

    Lycka Till TS! ;)

  • Major
    Hur ska man får till en kommade  härlig orgsam? Vad är det bästa? Hur vill ni göra får till det?
    Tvåbarnsmamma som längtan efter att bli trebarnsmamma. Fick min mens den 29 April-11.
  • Anonym (mkt smek)

    ibland kan slickeriet bli lite tråkigt om all fokus läggs på bara klitoris. När min sambo nyper mig mkt i bröstvårtorna och smeker mig mjukt och sakta på magen, låren och runt om musen medans han slickar så kommer jag mycket fortare! spinner som en katt!

  • Anonym (mkt smek)

    liten dildo i analen och en lite större i musen, som bara ligger still där, medans man blir slickad, är inte heller fel!!! .-P

  • Anonym
    Anonym (mkt smek) skrev 2011-05-07 21:39:04 följande:
    liten dildo i analen och en lite större i musen, som bara ligger still där, medans man blir slickad, är inte heller fel!!! .-P

    HELT sant.blir döblöt bara av att läsa det!!
    I båda hålen,o slickad.....
    eller bara en 69a o slick o lite stimuli i analen   
  • Anonym

    fast sen att "sitta" på ett ansikte o bli slickad.....inte fel heller.Då kan man liksom variera styrkan själv att lätta sig upp eller fara ner mer.

  • Anonym (Suga)

    Det skönaste för mig är när han suger på klittan, ungefär som en "vanlig" avsugning. Funkar ju bäst efter en stund när klittan hunnit bli lite svullen.

    Kan också vara väldigt skönt att bli slickad bara runt slidöppningen, är jag riktigt kåt kommer jag av bara det.

  • Anonym (lycklig)

    Jag vill ha en jämnt tryck på klitoris, gärna med två fingrar i mig samtidigt för att jag skall bli hel tokig, älskar när han "retas" med mig och bara leker. Med jämna mellanrum vill jag gärna att han suger på klitoris i korta stunder. En sak jag tände till på var även när han bet mig samtidigt( det var mer jag som pressade mig mot honom Mer än att han bet) som jag fick orgasm, en väldigt udda känsla men helt rätt då kan jag lova. Men var öm i några dagar efter så man får allt vara försiktig. Älskat dock att sitta över honom När han slickar mig, helt underbart att se honom Kämpa för min njutning och lägga en hand i hans nacke samtidigt som jag själv kan styra vilket tryck jag vill ha och vart jag vill ha honom... Mm längtar tills nästa gång, denna underbara tunga som ger mig denna njutning :)

Svar på tråden Slickteknik