Inlägg från: Anonym (SUGEN!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SUGEN!)

    Jag vill rentut sagt knulla nu!!!

    En ensamstående mamma i 23 års åldern... jobbar och sliter, tar hand om barn, tar hand om hemmet. Men ingen har hon som tar hand om henne.... på något sätt.... mitt liv gör det svårt för mig att vistas ute ensam... jag klagar absolut inte... men jag börjar bli liiite trött på att åren går och jag inte får till det... huur i hela friden ska man träffa en kille när all man gör om dagarna är åker buss till jobbet, jobbar, åker buss till dagis hämtar barn och sen spenderar resten av tiden med barnet eller gemensamma vänner som har barn......................
    min senaste kille träffade jag via nätet men puckot var fullkomligt och sjukligt svartsjuk så det eländet varade inte länge!!!!!!!!!!  Nu har jag varit utan kille och utan sex i snart sju månader....... jag blir precis dum i huvudet. Jag vill ha beröring, KUK, kärlek, eller sex det spelar fan ingen roll..... bara någon människa tar i mig.... HUR FAN SKA MAN TRÄFFA NÅGON MAN KAN SÄTTA PÅ??? Ursäkta mig men nu är jag trött på det här!!! ALLA TIPS OCH ÅRD MOTTAGES TACKSAMT!
Svar på tråden Jag vill rentut sagt knulla nu!!!