• Tom Araya

    Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst

    Om du har stora, iögonfallande rattar så drar de blickarna till sig, säkert inte bara mäns utan även många kvinnors. Det läget får du nog köpa om du inte vill börja karva i dem.

    Om jag antar att ditt problem och din frågeställning gäller när du hittat någon du är intresserad av att ha ett seriöst förhållande med och inte bara sex för natten.
    En seriös man med något mellan öronen borde i mina ögon släppa dina tuttar med blicken mer och mer
    ju mer ni umgås (hur vackra han än tycker de är) och istället titta på andra kroppsdelar eller dina ögon samt kunna prata sammanhängande med innehåll.
    Hur lång tid detta ska ta är väldigt inviduellt men jag tycker väl att man ska kunna märka lite skillnad redan efter några timmar. Det kan alltså vara första dejten. Observera skillnad, inte att han slutar med att snegla på rattarna helt och hållet.

    Egentligen gäller det väl att hitta alla ömsesidiga kvalitéer, precis som vanligt, vilket fall som helst och helst åtminstonde till viss del innan det kommer till sex.

  • Tom Araya

    Det ligger nog lite av "nyhetens behag" i detta att stirra på ett par stora, fina tuttar. Inte så att man ledsnar men har man sett dom tillräckligt många gånger är det lättare att släppa dom med blicken och koncentrera sig på annat.
    Jag menar inte att du ska "flasha" dem det första du gör för att få det överstökat, men kanske ha lite tålamod.

    Det är klart det är svårt att veta om han är seriös under tiden.

    Sedan ligger det ju lite i killens intresse om han vill visa respekt och ge ett seriöst intryck, då tvingar han sig själv att så snart som möjligt sluta stirra.

  • Tom Araya
    Apocalypso skrev 2011-04-21 23:22:02 följande:
    Seriöst, den dagen jag får råd ska jag skala av mina G till ett par D, och nu när det blir varmare så kommer mina kollegor att få svårare att fästa blicken igen ... Tyst
    G= Grandiosa? Skrattande
  • Tom Araya
    Apocalypso skrev 2011-04-21 23:37:14 följande:
    G = groteskt, inte för att jag hört några klagomål från andra. Flört
    Hahahaha...nej det kan inte vara lätt att höra någon stackare ropa på hjälp när de håller på att drunkna i dalen mellan de där kullarnaSkrattande!
  • Tom Araya
    Lollo36 skrev 2011-04-21 23:38:37 följande:
    Det finns H-kupa också. = Heavenly?
    H= Huge, Heavy meat, halva världen, hujedamej, hiskeliga, horribelt stora....
  • Tom Araya
    Lollo36 skrev 2011-04-21 23:48:48 följande:
    Nej, D75 är inte så stort, men kupan är ju olika stor beroende på omkretsen också. Kupan på en D75 motsvarar den på en C80 eller B85. Omvänt gäller att har man t ex en D85 är tuttarna ungefär så stora som en F75.
    ???Obestämd
  • Tom Araya
    Lollo36 skrev 2011-04-21 23:57:47 följande:
    Ok, lite basic info om tjejunderkläder
    För att en behå ska sitta bra måste man ha såväl rätt kupstorlek (bokstavsbeteckningen) som rätt omkrets på den. Är den för stor runtom, åker den upp i ryggen. Så om jag exempelvis har en 90:a (omkrets i cm) med kupstorlek E men den är för stor runt om och åker upp i ryggen, så går jag ner till en 85:a men får då välja kupstorlek F för att få plats med lika mycket tuttar i behån i fråga.
    Okej, tror jag börjar få lite grepp om saken (hehe...grepp).

    Tycker det verkar vara ett onödigt krångligt och ologiskt system, jag menar okretsen är väl en sak, det ska ju räcka både om kroppen och tuttarna, men kupstorleken borde vara detsamma oavsett omkretsen, en 10-literspåse rymmer ju alltid 10 liter.

    Tack för upplysningen!Solig
  • Tom Araya
    Lollo36 skrev 2011-04-22 00:13:02 följande:
    Snygg ordvits

    Mmm, det är nog av praktiska skäl, så de inte ska behöva använda hela alfabetet. På en stor kvinna till exempel är nog tuttarna aldrig så små som på en tunn lite A-kupetjej. Därför är en A-kupa med stor omkrets mycket större än en A-kupa med liten omkrets. Annars hade nog de stora behåarna fått börja på typ E eller F och slutat på ... P?
    Ja, men jag förstår inte vitsen med det.
    Skulle det vara några problem att använda fler bokstäver?
    Kan inte storbystade damer hela alfabetet?
  • Tom Araya
    Lollo36 skrev 2011-04-22 00:32:47 följande:
    Jo men många skäms redan att säga att de har en G... Tänk då om de hade fått säga P
    Nu tror jag bestämt att vi har kapat den här tråden, kanske lika bra att avsluta...
    Nej, jag har svårt att tro det blir jobbigare. Om storbystade tjejer har P så blir ju det lika normalt som G är idag.
  • Tom Araya
    Apocalypso skrev 2011-04-22 01:26:18 följande:
    Jag skäms inte ett dugg av mina G, är bara irriterad för att mina BH:a kostar mellan 650-1250 för att få ett par snygga eller att jag bara kan ha tröjor och t-shirts. Skrikandes
    Ååååh...skippa den dyra BH'n och kör bara på T-shirtenTungan ute
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-04-25 15:57:10 följande:
    Tja, såna är ju män...grisar i allmänhet.  Har du sött, fint ansikte och fin kropp också?  I så fall så kan ju helheten vara nåt som attraherar dom, men män är tuttgalna, så är det bara och allt med snygga tuttar är knulldugligt, det är bara paperbag over the head som gäller.  Tyvärr...
    Nejnej, ska det bara knullas behöver hon inte alls ha snygga tuttar, en tjej kan vara "knullduglig" ändå!
Svar på tråden Är rädd att killar bara vill ha mig för mina bröst