• Quickman

    Kvinna - hur stor kuk föredrar du?

    Jag är lite nyfiken kring frågan. Många kvinnor svarar klichéartat att storleken inte spelar någon roll. Dock tror jag inte på detta påstående är felaktigt. Jag har aldrig träffat en kvinna som föredragit en liten kuk, även om jag är säker på att dessa finns.

    Jag vet att många direkt tänker att det är tekniken som är den viktiga. Ta dock inte med detta i ekvationen nu utan tänk bara på storleken. Jämför till exempel vad ni helst skulle bli knullade av: en man med bra teknik och stor kuk eller en man med liten kuk och bra teknik.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna - hur stor kuk föredrar du?
  • Anonym

    För egen del föredrar jag absolut teknik än storlek. En för stor kuk kan ju göra ont om killen inte vet hur han ska använda den.
    En jordnöt är väl ingen höjdare heller, men med en flink tunga och hjälpmedel funkar väl det oxå. 

  • Anonym (maja)

    Vet faktiskt inte vad jag ska rösta.
    Sålänge den inte är för stor (över 20) eller mindre än 10 så bryr jag mig igentligen inte. Gillar jag mannen så gillar jag kuken också. Råkade dock bli kär i en man med 20+ vilket känns lite otippat och onödigt stort.

  • Anonym (ada)

    Längden har ingen betydelse........ska det vara svårt att fatta.....däremot kan du göra en ny tråd med hur tjock kuken bör vara. Det är där skillnaden är. Jag föredrar en som är 15 cm i omkrets.

  • Quickman
    Anonym (E) skrev 2011-04-21 17:00:37 följande:
    Ehm, med stånd? Eller slak? Viss skillnad.
    Omröstningen avser styvt tillstånd.
  • Anonym (E)

    Jag tycker M elller L är bäst.

    Storleken på kuken avgör i många fall tekniken. Det går inte att ha samma teknik om man har liten kuk som om man har stor, har jag märkt. Det blir inte skönt.

    Jag gillar pang-på, hårt sex och det fungerar bara inte med en liten kuk. Sedan får den inte vara för stor heller, då gör det ont när han skall ta mig bakifrån.

  • Quickman
    Anonym (ada) skrev 2011-04-21 17:00:42 följande:
    Längden har ingen betydelse........ska det vara svårt att fatta.....däremot kan du göra en ny tråd med hur tjock kuken bör vara. Det är där skillnaden är. Jag föredrar en som är 15 cm i omkrets.
    Jag vet att tjockleken är viktigare än längden. Dock så går de här två ihop med varandra. Det finns nog ingen man som har en åtta centimeter lång och femton tjock, och inte heller någon som har tjugoen centimeter lång och tio tjock.
  • Anonym (normal size)

    Nu är jag kille men måste påpeka att frågeställningen är dåligt utformad.

    -En kille kan ha fördelar av att inte ha större än normalt då tjejen får lättare att ge oralsex. Det är ju självklart även en fördel för tjejer som är särskilt färtjusta i att suga.

    -En kille kan ha fördelar av att inte ha större än normalt om han gillar analsex, större chans att hitta någon som är villig.

    -Ingen kvinna jag träffat som tycker storleken har betydelse pratar om längd utan snarare grovlek.

    -Ett par kan ha ördelar av att den inte är för kort då vissa ställningar kan försvåras, i synnerhet i kombination med övervikt.

    -Längden ser jag som huvudsakligen utséendemässigt.

Svar på tråden Kvinna - hur stor kuk föredrar du?