• Kimona
    Äldre 1 May 20:35
    19214 visningar
    40 svar
    40
    19214

    Tips på sexiga underkläder till mullig tjej?

    Jag är inte tjock, men när jag har t, ex string så försvinner sidorna på trosorna in under valkarna på sidorna och det är äckligt enligt mig.
    Magen är inte så stor utan det är bara de där valkarna på sidorna som stör mig.

    Vill ha lite tips på vilka sexiga underkläder som finns Glad

  • Svar på tråden Tips på sexiga underkläder till mullig tjej?
  • Äldre 1 May 20:40
    #1

    String tycker jag är överskattat. Pröva några hipstertrosor i någon snygg färg, eller med spets typ. Då är sidorna större på trosan och borde inte "försvinna" på samma sätt.

    Sen handlar mycket om din smak. Vill du ha något elegant, mycket spets, eller något som visar mycket hud?

  • Kimona
    Äldre 1 May 21:44
    #2
    lykantrophona skrev 2011-05-01 20:40:29 följande:
    String tycker jag är överskattat. Pröva några hipstertrosor i någon snygg färg, eller med spets typ. Då är sidorna större på trosan och borde inte "försvinna" på samma sätt.

    Sen handlar mycket om din smak. Vill du ha något elegant, mycket spets, eller något som visar mycket hud?
    Det behöver inte visa mycket hud, det ska få mig att se sexig ut :P Har testat korsett men det passade inte mig riktigt
  • Äldre 1 May 23:38
    #3

    Finns fina riktigt tunna/genomskinliga "linnen" som man bara knäpper framme mellan brösten (alltså är det typ som en linne-kofta om du fattar?). Då blir det snyggt fall på sidorna som döljer lite lovehandles samtidigt som det är sexigt. Det ihop med ett par loose boxers i samma material blir skitsnyggt!

  • Äldre 2 May 04:04
    #4

    *sparar*


    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • Poly63
    Äldre 2 May 06:52
    #5

    Hm... har aldrig förstått mig på det där med sexiga underkläder. De ska ju ändå bara tas av!

  • Äldre 2 May 07:52
    #6

    Det finns ju string med bredare band både i sidor och bak.
    Hipster tycker jag inte passar på större tjejer.

  • Kimona
    Äldre 2 May 12:28
    #7
    Tom Araya skrev 2011-05-02 07:52:03 följande:
    Det finns ju string med bredare band både i sidor och bak.
    Hipster tycker jag inte passar på större tjejer.
    Hela jag är inte stor, bara sidorna på magen och låren möjligtvis. Hipster brukar se bra ut på mig, men jag tycker de är lite tråkiga eftersom jag har sådana till vardags
  • Kimona
    Äldre 2 May 12:31
    #8
    karet skrev 2011-05-01 23:38:34 följande:
    Finns fina riktigt tunna/genomskinliga "linnen" som man bara knäpper framme mellan brösten (alltså är det typ som en linne-kofta om du fattar?). Då blir det snyggt fall på sidorna som döljer lite lovehandles samtidigt som det är sexigt. Det ihop med ett par loose boxers i samma material blir skitsnyggt!
    Det lät intressant :) Jag har kollat mycket på korsettlinnen och liknande så man slipper timglasformen men ändå har något som ser ut som en korsett :)
  • Kimona
    Äldre 2 May 12:34
    #9

    Något som liknar det här kanske? Fast svart :P


  • Kimona
    Äldre 2 May 12:35
    #10
    Poly63 skrev 2011-05-02 06:52:40 följande:
    Hm... har aldrig förstått mig på det där med sexiga underkläder. De ska ju ändå bara tas av!
    hehe fast våra förspel här hemma sker med kläderna på :P
Svar på tråden Tips på sexiga underkläder till mullig tjej?