• Anonym (klubb)

    Par i hjärter, parklubb, erfarenheter?

    Jag och min man funderar på att bli medlemmar i Par i hjärter och gå på en klubbkväll hos dem.. Men vi är lite nyfikna på andras erfarenheter, och hur det känns, vad man bör tänka på etc?

    Vi hade väl mest tänkt gå dit, titta lite på alla andra, och kanske ha sex med varandra där till att börja med som "första gång" men om allt känns rätt kanske även vara med andra.. Men det beror ju lite på hur man känner i stunden så att säga.

    Är tacksam för alla svar, och diskussioner som uppstår :)

  • Svar på tråden Par i hjärter, parklubb, erfarenheter?
  • plast killen

    har bara varit där 2 gånger "tyvärr" med en fd "kk". de va otroligt spännande och man kan ju gå dit och "bara" kolla med sin partner om de känns bättre första gången. vill man kan man ju göra mer om man känner sig modig man kan gå in i ett lite nersläckt rum första gången om de skulle kännas bättre och sen succesivt ta sig ut ibland andra och kanske tillochmed deltaga i andras orgier. de e strikt så att säger nån nej till att man blit vidrörd så accepteras de och på så sätt slipper man känna att man blir tvingad till nått. själv blev jag avsugen medans vi kollade på andra som hade sex och sen satte sig ett annat par brevid oss och kvinnan började smeka min pung samtidigt som min väninna sög mig. de va grymt läckert! kan varmt rekomendera ett besök där då alla e trevliga och man blir varmt emottagen och ingen som e störande på nått sätt för då blir dom avvisade

  • Anonym (klubb)

    Det låter ju jättebra, precis som man önskar ha det!

    Ja vi vet ju inte hur vi känner när vi väl är där, men förhoppningsvis blir det fler besök om vi gillar det, och vi vill ju gärna ta det i "vår egen takt" så att säga! :)

  • plast killen

    de e ju de som e bra där alla tar sitt i sin takt och ingen stressar på någon,önskar jag hittar nån tjej att gå dit med igen för de ju lite som porrfilm fast live ;)

  • Bedhead

    Jag har alltid haft kul där, dock var det några år sedan sist.


    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • KalleKn

    Bestäm innan hur långt ni skall gå. Ha inte för stora förväntningar. Det är vanligt folk som är där och inte bara pursvennar...  Mest folk i medelåldern men även de neråt 20 och de som är 60+

    Ni kommer bli visade stället av personalen, man får komma dit rätt tidigt innan det börjat hända allt för mycket så att säga. Ta det lugnt med alkoholen. Det finns vin och öl till självkostnad i baren på övervåningen.

    Det finns bra ställen att titta på andra och ställen att ha sex bredvid andra...

    Är det nått speciellt du undrar över är det lättare att du ställer frågor...

  • Anonym (go for it!)

    Tummen upp! Har gjort vansinnigt mycket för vårt förhållande och sexliv att experimentera med sex, är en förlust att inte göra det ;)

  • Anonym (nyfiken)

    Har själv funderingar på att gå till PiH med min man, vi är medlemmar på en swingers-sida och brukar träffa ett annat par då och då. Det är skitmysigt men visst vore det kul att testa lite annat oxå!

    Jag är dock rädd att jag ska tycka att det känns lite "sunkigt", vill gärna bygga upp en stämning, inte bara sex liksom...

  • Anonym (klubb)
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-05-02 20:51:07 följande:
    Har själv funderingar på att gå till PiH med min man, vi är medlemmar på en swingers-sida och brukar träffa ett annat par då och då. Det är skitmysigt men visst vore det kul att testa lite annat oxå!

    Jag är dock rädd att jag ska tycka att det känns lite "sunkigt", vill gärna bygga upp en stämning, inte bara sex liksom...
    Ja, det är väl lite så, men man vet ju inte förrän man testat :)
    Vi har bokat in och bekräftat ett besök den 4 juni nu så får vi se vad vi tycker :) Om inte annat är det ju en spännande erfarenhet..
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (klubb) skrev 2011-05-02 20:52:31 följande:
    Ja, det är väl lite så, men man vet ju inte förrän man testat :)
    Vi har bokat in och bekräftat ett besök den 4 juni nu så får vi se vad vi tycker :) Om inte annat är det ju en spännande erfarenhet..
    Va häftigt!!! Blir lite avundsjuk! Har tänker ni innan, bestämmer ni mycket i förväg eller tänker ni att det blir som det blir?

    Har ni träffat andra för sex tidigare?  (hoppas det är ok att jag frågar!)
Svar på tråden Par i hjärter, parklubb, erfarenheter?