• Nuttis­79
    Äldre 4 May 21:32
    35061 visningar
    14 svar
    14
    35061

    Är Herbalife ett bra sätt att gå ner i vikt?

    Var på kroppsscanning igår och som jag trodde visade vågen att jag har en hög procent fett i kroppen
    men lite positivt var det ändå att jag hade stor muskelmassa i kroppen oxå!
    Inte BARA fett då..

    Blev introducerad Herbalifeprodukter....är det bra? Tycker det verkar dyrt...och jag som har problem med magen är rädd att problemen blir större när man börjar ersätta 2 måltider om dagen mot en shake...hm...

    Någon som har erfarenget?

  • Svar på tråden Är Herbalife ett bra sätt att gå ner i vikt?
  • Nuttis­79
    Äldre 4 May 21:56
    #3
    GreteP skrev 2011-05-04 21:43:11 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeej! Inte dessa skit!!! Har sett flera program om dessa bedragare som förgiftar vanliga människor med deras naturliga ämnen som egentligen är "naturliga gifter".

    Herbalife är en sekt, som tar pengar från dig, en dyr affär blir det! Är en pyramid, många personer har fått leverskador av deras produkter....som de snart inte får sälja eftersom EG håller på att stifta om vissa av förordningar om läkemedel samt livsmedel.

    De tv program som jag har sett, där har personer förlorat nästa sina liv p.g.a. förgiftningar!
    Det är precis det jag var rädd för att de bara lurar på en massa dyra produkter när man kanske kan tänka GI istället...träna mer äta sunt skippa läsken å godiset under veckorna osv...
  • Nuttis­79
    Äldre 4 May 22:07
    #5
    ODS skrev 2011-05-04 21:58:03 följande:
    Hmm, håller inte med! Har med hjälp av herbalife gått ner 16 kg sedan augusti förra året, har funkat kanon! Maken har gått ner 12.
    Oj det var bra....vad betalar du per månad och hur många måltider byter du ut per dag?
  • Nuttis­79
    Äldre 4 May 22:17
    #7
    Snillis2 skrev 2011-05-04 22:09:22 följande:
    Funkar väl som vilket pulver som helst.
    Bättre då att köpa på apoteket så att man slipper gynna dessa skojare. 
    JA grejjen är ju just det att det verkar vara så dyrt....1500 i månaden skulle det kosta fick jag höra...
Svar på tråden Är Herbalife ett bra sätt att gå ner i vikt?