• MYCHILD2007

    Nobbade killen med 25 förhållanden bakom sig

    Dejtade en kille ett tag tills det kom fram att han haft 25 förhållanden. Och därmed legat med 25 personer.

    Jag nobbade honom direkt.

    1. han har legat med 25 personer. Okej det här är kanske inte så ovanligt och det ligger i det förflutna. Men att ha bytt 25 tjejer som man dessutom haft förhållanden med, förhållande som misslyckats. Ja, det bådar inte gott.

    Så nu har jag brutit kontakten och det här är något han finner konstigt och påstår att jag dömmer. Tycker ni att jag gjorde fel om jag tappade förtroendet för den här personen nu efter att ha fått reda på det här? jag vill inte vara med någon som har doppat sin påle i 25 olika grottor och även haft dessa som flickvänner? :S

  • Svar på tråden Nobbade killen med 25 förhållanden bakom sig
  • Anonym

    Hoppas du haft något annat att gå på också även om jag förstår tanken lite. Att han haft så många förhållanden kanske inte är det som gör att ni springer och gifter er direkt men det borde man väl å andra sidan ändå inte göra. Lite försiktighet skadar inte och du drar dina egna gränser för hur försiktig du vill vara.

  • Anonym

    Förhållanden - ja där förstår jag din känsla. 25 är många förhållanden, hur hinner man det? Hur djupa var dessa förhållanden?

    Men doppa sin påle - nej där förstår jag inte att du dömer. Jag är själv en sexuell person och skiljer på kärlek och sex. Jag har inte haft förhållanden med alla jag haft sex med (fast jag har inte legat med 25 personer...)

  • Anonym (SUCK)

    men hallå elle?

    jag med över hundra är helt otänkbart? hur tänkte du nu? jag hade sett det som en fördel..

  • Claris

    Alla är olika. Jag vill inte ha ngn som knullat 50 pers. Inte den synen jag vill att en kille har. Men hur kom detta fram? Fast förhållanden , om de är 1 år, är det ju 25 år. Måste han hoppat från famn till famn. Det är ju konstigt. Inte blir man kär hela tiden.

  • Furie

    25 flickvänner - ja det låter lite off (om det inte är så att han räknar "dejter" som flickvänner? Har iaf hört om folk som tänker så..)
    25 knull - övning ger färdighet 

  • Lisa75

    Du var väl inte speciellt kär i honom antar jag, för då lär du ju knappast ha lämnat honom av ett sådant skäl. Och utan några djupare känslor är det väl ändå ingen större skada skedd. Folk bryter ju av alla möjliga skäl, mer eller mindre ytliga.

  • Cornellia

    25 förhållanden - lite konstigt, men det beror väl lite på vad man räknar som förhållande.

    25 sexpartner - skulle se det som helt normalt inget att höja på ögonbrynen över.


    BF 1/9 2011
  • Anonym

    jag förstår dig. jag skulle gjort detsamma. jag dömer inte min pojkvän men jag tycker det är jobbigt att tänka på hans förflutna.... just för att jag inte "lekt runt" på samma sätt som han. blir äcklad av tanken hur han har hållt på innan vi träffades.

Svar på tråden Nobbade killen med 25 förhållanden bakom sig