• CrazyChristina

    Humörsvängning vid sexbrist?

    Jag har nu senaste månaderna kommit på att jag blir på ett så otroligt dåligt humör när de har gått för länge mellan sexandet.. är de bara jag eller e de fler som upplever det? Jag blir irriterad, arg och ibland tom lite deprimerad när de gått ca 3 dagar sen sist!!


    ♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • Svar på tråden Humörsvängning vid sexbrist?
  • John D

    Samma här. Blir frustrerad, grinig och passivt aggresiv.
    Fast i mitt fall handlar det nog mer om veckor än dagar sen sist, hade det hänt efter några dagar vete fan om jag hade stått ut.

  • CrazyChristina
    Mr shyguy skrev 2011-06-09 10:43:37 följande:
    lite deppig blir man ju´, men jag blir mest rastlös, det kryper i kroppen liksom
    Jo hittade en ny sak igår som jag inet tänk på innan och de att jag får jävligt svårt att sova..
    ♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • John D
    CrazyChristina skrev 2011-06-09 10:58:48 följande:
    Jo hittade en ny sak igår som jag inet tänk på innan och de att jag får jävligt svårt att sova..
    Ja, det där känner jag igen, ligger vaken hela nätterna ibland.
  • CrazyChristina
    John D skrev 2011-06-11 13:46:21 följande:
    Ja, det där känner jag igen, ligger vaken hela nätterna ibland.
    Jo de har hänt de oxå, ibland har de bara blivit 1-2timmar..
    ♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • sophialicious

    Här påverkas verkligen humöret pga sexbrist !!

  • lejon 789

    Det känns lite knäppt, men jag blir på dåligt humör av sexbrist. Och sedan kan ett jätteskönt knullande ändra allt. Det hjälper i viss mån att leka med sig själv, men det är inte i närheten av sex på två

  • Fotografen

    Samma sak här att jag kan bli iriterad och kan även känna mig arg om det går för lång tid utan. förstår att hon inte vill hela tiden, med en avrunkning/sugning skulle ju fungera det med.

  • Nille01

    Hade detta problemet i mitt förra förhållande med men nu i detta som just avslutades så har jag haft en ändrad inställning till det...... jag tillfredsställer mig själv... får jag sex så är det bara bonus..
    var ju bra de första 4 åren.... allt från 3 till 10ggr i veckan..... men som sagt i slutet har det varit torrlagt som satans......
    nu är man singel....... nu ska det minsann..... Kn-ll-s ;)
    ( getting desperate, and love Sex)

  • enväldigtförvirrad

    Mitt gick över till ständigt irriterad att jag får fitta fast det har bara typ 4 år utan att få känna en underbar varm och våt fitta... första dagen för mig mile det synd om den kvinnan som får mig

  • jomen64

    Nix, inte bara du. Givetvis. Inte i detta forum... Vad tror du?

    Nej du, du har min kompassion. Det är lugnt.

    Jo, fy fan, det tar väl ca tre dagar för mig med. Sexandet för mig har varit på utförsbacke dom senaste 15 åren. Har försökt snacka om det vid flera tillfällen. Upplever att jag verkligen försökt allt. Skit samma, det blir helt enkelt för lite sex i vårt förhållande för att jag skall må bra.. Så är det. Nu är det fan emej flera månader sen sist och jag plågas av sexuella drömmar på nätterna, vaknar och mår piss på mornarna, mina tankar pendlar mellan skilsmässa och självmord. Jag mår piss men biter ihop för familjens skull. Ibland finns det dagar då jag mår lite bättre men över halva tiden mår jag piss.

    Jag behöver sex, så är det. Sex sex sex. Blir det tillräckligt ofta, säg ,ed kvalitet en gång o veckan så klarar jag mig och mår bra. Mår jag bra kan jag knappt föreställa mig att sex kan vara så viktigt eller hur dåligt jag mådde. Så är det för mig. Kram på dig.

  • Kärleken tar slut

    Åj då, är jag en ensam tjej som tycker att det är jobbigt med sexbrist? Nu läser jag att de flesta i gruppen är killar.

    Men ok, kan det vara så att han "tänder inte längre på mig"?

  • Rickardb

    Mycket möjligt men det finns också män som tappar lusten precis som kvinnor

  • MissPlatå

    Jag blir oxå jätte grinig när det går för många dagar mellan sex.

    Min kille hade varit nöjd med någon gång i månaden medans jag vill gärna varje dag.

    Det är extremt jobbigt att hitta någon medel punkt som passar oss båda två.

    Vi har varit tillsammans i snart 2år.

    Så ne du är inte ensam.

  • Busarn

    Sex är skönt och det kan man inte ha/få för mycket av. Lev och njut, livet är ändå för kort.

Svar på tråden Humörsvängning vid sexbrist?